جشنواره رضوی بمناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام

کانون جوانان به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در یکی از مدارس دخترانه شهرستان قرچک جشن برگزار کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با توجه به اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) کانون جوانان و نوجوانان رضوی شهرستان قرچک جشن ویژه ای را در مدرسه دخترانه شهدای محراب برگزار کرد.

جشن در کتابخانه مدرسه برگزار شد و ویژه دختران پایه دوم دبیرستان بود، این جشن شامل برنامه های متنوعی مانند دکلمه خوانی، سخنرانی، مسابقه و پذیرایی بود،

ابریشم عزیزی مسئول کانون مشاوره و مددکاری در سخنانی به تشرح شخصیت حضرت علی اکبر علیه السلام و لزوم شناخت خود و چیستی انسان پرداخته و کمالات نباتی، حیوانی و انسانی را شرح دادند.

وی در ادامه گفت: ما برای استفاده بهینه از هرچیزی، به کاتالوگ و راهنمای اون وسیله رجوع می‌کنیم و خداوند قرآن و اهل بیت رو برای ما قرار داده اند تا در تمامی موارد زندگی به ایشان رجوع کنیم، در مورد خودمان هم باید الگو داشته باشیم که حضرت علی اکبر علیه السلام بهترین الگو برای شما جوانان است.

عزیزی تصریح کرد: ما باید خودمان را برای حیات ابدی آماده کنیم و از ابزار دنیا استفاده کنیم برای ساختن ابدیت که آن‌هم با فعال کردن قوه فوق عقل انسان میسر می شود.

در ادامه برنامه مسابقه برگزار شد و سوالاتی از متن سخنرانی تهیه شده و به قید قرعه به کسانی که پاسخ صحیح داده بودند جوایزی تقدیم شد.

در پایان جشن، صلوات خاصه امام رضا علیه السلام پخش شد و به دانش آموزان به تناسب رشته تحصیلی‌شان فال حافظ (غزل) اهدا و در آخر پذیرایی انجام شد.

انتهای پیام/ خبرنگار رضا کریمیان

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جشنواره رضوی بمناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام

مطلب پیشنهادی

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد

جمعی از خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک و مردم در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *