تکریم خانواده شهید آرزومندی توسط خادمیاران شهرستان پاکدشت

در ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان پاکدشت، با خانواده شهید مهدی آرزومندی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان پاکدشت، به همراه حسین حاج علی محمدی دبیر کانون های خدمت رضوی، مسئول کانون ایثار و شهادت و مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال با خانواده شهید مهدی آرزومندی دیدار و گفت و گو کردند.

حسین حاج علی محمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان پاکدشت، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها از صبر و استقامت خانواده شهید تقدیر کرد.

در این دیدار پس از قرائت صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، علی کاهه از خادمیاران رضوی، اشعاری در مدح و ثنای حضرت زهرا (س) سرود و در پایان با اهدای هدایای متبرک رضوی از خانواده شهید آرزومندی تجلیل شد.

شهید مهدی آرزومندی نوزدهم بهمن ۱۳۴۱، در تهران چشم به جهان گشود. پدرش غلامعلی، کادر ارتش بود و مادرش، بتول نام داشت، سال ۱۳۶۲ ازدواج کرد و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سرانجام در نوزدهم مرداد ۱۳۶۲، با سمت آر پی جی زن در پیرانشهر بر اثر اصابت ترکش نارنجک توسط نیروهای عراقی به فیض شهادت نائل شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است.

انتهای پیام / خبرنگار: محمد اکبری میاندشتی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تکریم خانواده شهید آرزومندی توسط خادمیاران شهرستان پاکدشت

مطلب پیشنهادی

برپایی چایخانه حضرتی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در شهرستان دماوند

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع‌) با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *