توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی اهدایی بنیاد کرامت رضوی توسط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک

کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در ماه رجب تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی بین احسان پذیران این شهرستان توزیع کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در ماه رجب اقدام به تحویل و توزیع تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی کرد.

روح اله آقازاده مسئول کانون محله ای شهرستان قرچک گفت: تعداد ۱۰۰ بسته تحویل و طبق لیست ارسالی از تهران توزیع شد، این بسته ها شامل ۱۰ کیلو گرم برنج، ۲ عدد روغن مایع، ۲ بسته ماکارونی، یک قوطی رب گوجه فرنگی، ۲ عدد تن ماهی، یک بسته سویا و یک بسته شکر که به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال بود بدست احسان پذیران شهرستان رسانده شد.

وی ادامه داد: با توجه به لیست ۱۲۵۰ نفره ای که از تهران ارسال شده بود میبایست ۱۰۰ نفر استخراج می‌شد که در مواردی افراد فاقد آدرس و مشخصات هویتی بوده به ناچار بایستی با تمام لیست تماس گرفته می‌شد و همین امر باعث شد تا برای استعلام و استخراج اسامی ۲ هفته زمان صرف شود.

آقا زاده افزود: پس از استخراج لیست ۱۰۰ نفره با تماس تلفنی از آنها خواسته شد تا با مدرک شناسایی معتبر به دفتر مراجعه کرده و بسته های معیشتی خود را تحویل بگیرند.

وی خاطرنشان کرد که همزمان با تحویل بسته های معیشتی، ارزیابی و پایش از مراجعین بعمل آمده و حدودا ۳۵ نفر جزء افراد نیازمند و جامعه هدف دفتر رضوی شناسایی شده که جزء جامعه آماری و مخدومین شهرستان ثبت و به کانون های محله ای معرفی شدند و تعداد ۶۵ نفر هم با توجه به تمکن مختصر مالی جزو نیازمندان تشخیص داده نشدند.

قابل ذکر است این بسته ها توسط بانک ملت به بنیاد کرامت رضوی اهدا شده است.

انتهای پیام/ خبرنگار رضا کریمیان

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  توزیع  ۱۰۰ بسته معیشتی اهدایی بنیاد کرامت رضوی توسط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک

مطلب پیشنهادی

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد

جمعی از خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک و مردم در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *