تجدید میثاق مردم ولایت مدار شهرستان پاکدشت با آرمانهای انقلاب اسلامی

در آستانه فرارسیدن نهم دی ماه، مراسم گرامیداشت روز بصیرت در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، شامگاه روز جمعه و در آستانه فرارسیدن نهم دی ماه، مراسم گرامیداشت حماسه روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت با حضور خادمیاران رضوی، امام جمعه، مسئولین، فرمانده سپاه، خانواده محترم شهدا و جمع کثیری از مردم ولایتمدار شهرستان پاکدشت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم پس قرائت صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) توسط خادمیاران رضوی، نماینده ولی فقیه قرارگاه ثارالله به سخنرانی پرداخت .

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالنبی صداقت، اظهار داشت: آیه ۲ سوره عنکبوت اشاره به حقایقی از نبرد حق و باطل کرده و تقابل جبهه حق و باطل نیز در طول تاریخ قابل مشاهده و مقایسه است.

وی افزود: مردم بدانید زمانی که شما قبول کردید در جبهه حق و پیرو ولایت و شهدا باشید، مورد آزمون و امتحان قرار می‌گیرید که این آزمایش سنت الهی است.

نماینده ولی‌فقیه قرارگاه ثارالله گفت:دشمنان اسلام و انقلاب در مقابل دین خدا برنمی‌تابند و در حال فتنه‌گری هستند و زمانی را برای انجام این دشمنی هدر نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالنبی صداقت خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو صحنه پیروزی حق و ناامیدی جبهه دشمنان انقلاب اسلامی است و با حضور پرشور خود می‌توانیم این یأس را به جبهه باطل تزریق کنیم و مجلس کارآمدی را برای رفع مشکلات کشور انتخاب کنیم.

در پایان این مراسم به مناسبت گرامیداشت مادران و همسران شهدا، از مادران و همسران شهدای شهرستان پاکدشت با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/ خبرنگار : محمد اکبری میاندشتی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تجدید میثاق مردم ولایت مدار شهرستان پاکدشت با آرمانهای انقلاب اسلامی

مطلب پیشنهادی

برپایی چایخانه حضرتی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در شهرستان دماوند

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع‌) با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *