به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران انجام شد؛ پذیرایی خادمیاران رضوی از عاشقان علی(ع) در میهمانی ده کیلومتری عید غدیر

 

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با حضور در میهمانی ده کیلومتری روز عید غدیر تهران از عاشقان علی ابن ابیطالب(ع) با شربت و شیرینی پذیرایی کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران،  به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۶ ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از عاشقان امام علی(ع) در میهمانی ده کیلومتری روز عید غدیربرپا شد.
این ایستگاه که در میدان فرهنگ محله یوسف آباد برپا شده بود با حضور خادمیاران رضوی پذیرای عاشقان علی(ع) بود، خادمیاران با پخش نوای صلوات خاصه علی ابن موسی الرضا (ع) پس از اینکه فضا را معطر به عطر رضوی نمودند کار خود را برای پذیرایی و توزیع شربت و شیرینی آغاز کردند و در طول مدت فعالیت این ایستگاه صلواتی با پخش نواها و مدایح علوی حال و هوای خاصی به ایستگاه داده بودند.
جانه دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران نیز با حضور در جمع خادمیاران رضوی مشغول فعالیت در این ایستگاه صلواتی از تلاش و خدمت رسانی آنان تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد ان شا الله این خدمت مورد قبول علی ابن موسی الرضا(ع) قرار بگیرد و توشه اخروی برای خادمیاران رضوی در ترویج محبت علی(ع) باشد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران انجام شد؛  پذیرایی خادمیاران رضوی از عاشقان علی(ع) در میهمانی ده کیلومتری عید غدیر

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *