در ویژه برنامه های عید غدیر خم صورت گرفت؛ تلاش خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران در ترویج عفاف و حجاب برای کودکان

خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران با برپایی غرفه در جشن عید غدیر به ترویج عفاف و حجاب برای کودکان پرداختند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با برپایی غرفه در مراسم جشن عید غدیر بوستان جوانمردان به ترویج حجاب و عفاف ویژه کودکان و دختران خردسال و نوجوان پرداختند.
سمانه مکی مسئول کانون بانوان وخانواده منطقه ۵ تهران ضمن تبریک عید سعید غدیر خم درباره خدمات ارائه شده در این غرفه ها گفت؛این غرفه ها با هدف ترویج فرهنگ حجاب و با توجه به اهمیت تاثیر گذاری بر مخاطب در قالب کار با کودکان طراحی و اجرایی شده است، در این طرح در غرفه بازی و کودک بامحوریت آیات قرآنی، کاربرگ هایی جهت رنگ آمیزی در اختیار کودکان قرار گرفته است، همچنین در غرفه خیاطی مادر و کودک، عروسک های کوچک و لوازم ساده خیاطی در اختیار کودکان قرار گرفت تا با همراهی مادرانشان برای آنها پوششی همانند روسری یا چادر تهیه شود، مهمترین هدف این فعالیت عملی قرار گرفتن کودکان در فضایی بود که با انتخاب و سلیقه خودشون این پوشش ها را بدوزند تا خاطره ای ماندگار در ذهنشان شکل بگیرد در آخر نیز هدایایی اهدا شد.
مکی با بیان اینکه غرفه ای هم جهت ارائه کتاب هایی با محوریت حیا و عفاف توسط کانون کتاب و کتابخوانی نیز در کنار غرفه‌های دیگر دایر بود.
کلیه فعالیت ها و خدمات ارائه شده در این غرفه ها توسط خادمیاران رضوی به شهروندان ارائه شده است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  در ویژه برنامه های عید غدیر خم صورت گرفت؛  تلاش خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران در ترویج عفاف و حجاب برای کودکان

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *