به همت خادمیاران منطقه ۵ ٢۵ برنامه در دهه ولایت و امامت اجرا شد

مسئول کانونهای خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به تشریح برنامه های انجام شده در دهه ولایت و امامت پرداخت و گفت: ٢۵ برنامه در این دهه اجرا شده است.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، وحید ابراهیم یزدی گفت: خادمیاران کانون زیارت با مشارکت گروه خدمتگزاران حضرت فاطمه معصومه (س) نمایش پیام غدیر را در مسجد امام حسین (ع) و سرای محله باغ فیض به روی صحنه بردند و واقعه غدیر را بازسازی کردند.

وی بیان کرد: کارگاه یکروزه گلدوزی توسط کانون هنری در حسینیه آتوت بلوار اباذر برگزار شد و همچنین در جشنی که شهرداری منطقه ۵ با نام لبخند و برادری به مناسبت عید غدیر در بوستان جوانمردان تدارک دید، بانوان مسئول کانون های بانوان و خانوده، هنری، قرآنی، کتاب و کتابخوانی، تعلیم و تربیت و نذر وقف با همکاری امور بانوان شهرداری، ۴ غرفه حجاب و عفاف، اجرای مسابقه دوخت لباس و نقاشی برای کودکان و برنامه های متنوع دیگر را طراحی و اجرا کردند.

یزدی در ادامه به برپایی دو میز خدمت سلامت، مشاوره غربالگری فشار خون و تغدیه در نماز جمعه محله کن اشاره کرد.

وی اظهار داشت: به همت کانون خدمت رضوی تعلیم و تربیت ، تبلیغ دینی و قرآنی و مشارکت خادمیاران کانون عمومی محله باغ فیض، تولیت آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر (ع) و سیده حمیده خاتون (س)، پایگاه مقاومت بسیج شهید ناطق نوری و ناحیه ۳شهرداری منطقه ۵، جشن بزرگ عید غدیر را در روبروی آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر (ع) و سیده حمیده خاتون (س) باغ فیض برگزار کردند. این مراسم با اجرای جنگ شادی، مسابقه و اهدا جوایز به برندگان و افرادی که نام موسی و کاظم داشتند و همچنین اجرای تواشیح و مداحی همراه بود و میزهای خدمت مشاوره حقوقی، کارآفرینی و اشتغال ،مشاوره و مددکاری و سلامت از ابتدای مراسم دایر و به مراجعین خدمت رسانی کردند.

وی با اشاره به فعالیت کانون های خدمت رضوی گفت: خادمیاران با یاد امام رضا (ع) در روز عید قربان ۵ راس گوسفند را ذبح و حدود ۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان منطقه توزیع کردند و توانستند با اهدا ۲ سری جهیزیه شامل اقلام ضروری دل دو نوعروس را شاد کنند.

یزدی گفت :به فضل الهی و لطف امام مهربانیها امسال خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ با همدلی خیرین، هیئت آقا عباس بن علی (ع) و گروه جهادی خلبان شهید سید علی اقبالی شرکت پنها ، توانستند با تهیه و توزیع ۱۶٠٠٠ پرس غذای گرم در احیا این سنت الهی سهمی ایفا کنند.

وی در آخر اشاره ای به برپایی چایخانه حضرت رضا (ع) در ۲ برنامه داشت و گفت: چایخانه ها به همت خادمیاران در جشن های عید غدیرخم و گرامیداشت میلاد امام موسی کاظم (ع) در جنت آباد جنوبی و باغ فیض برپا و میزبان میهمانان امام رئوف بودند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران منطقه ۵  ٢۵ برنامه در دهه ولایت و امامت اجرا شد

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *