برگزاری گردهمایی توجیهی خواهران خادمیار رضوی منطقه ۱۰ تهران

جلسه پرسش و پاسخ و رفع نقایص آموزشی و مشکلات اطلاع رسانی و هماهنگی و شناخت توانایی و نیاز سنجی خادمیاران خواهر تشکیل شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانونهای خدمت رضوی استان تهران ، در آستانه دهه کرامت، عصر روز جمعه ، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ حسینیه الشهید واقع در خیابان قزوین ، دوراهی قپان شاهد یک گردهمایی پرسش و پاسخ و توجیهی خواهران خادمیار رضوی منطقه ۱۰ تهران بود .

برنامه با تلاوت آیاتی از کلام الله الرحمن آغاز شد و پس از آن مداح محترم اهل بیت علیهم السلام دقایقی را به مدح اهل بیت علیهم السلام پرداخت.
پس از پایان مدیحه سرایی ، آقای دکتر جعفری سرپرست محترم کانون های خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ تهران به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی ضمن خوشامد گویی و پیشاپیش تبریک دهه کرامت ، به طرح اشکالاتی چند از وضعیت ارتباطی خادمیاران منطقه اشاره کرد .
و خاطرنشان کردند به ظرفیت بالقوه بسیاری از خادمیاران عزیز رضوی در منطقه که با توکل به خداوند بزرگ در طرح جدید در صدد هستیم توسعه قابل توجهی به برنامه و خدمات خادمیاران عزیز رضوی در زمینه های گوناگون و فرهنگ سازی اخلاق رضوی در جامعه اسلامی بدهیم.
ایشان روش اطلاع رسانی به خادمیاران را دارای نقایصی دانست که با این اشکالات برخی از بزرگواران از برنامه ها بموقع باخبر نمی‌شوند.  وی افزود مدتهاست که برنامه ماهانه‌ای برای خادمیاران رضوی در دست اجراست اما از آنجا که همه لزوما شرکت نمی‌کنند ، برخی از خادمیاران کاستی‌هایی در آموزش و هماهنگی دارند که حتی نمی‌توانند فعالیتهای ماهانه خود را در سامانه گزارش کنند.
ایشان خاطرنشان کردند ، لازم است هر یک از خادمیاران محترم مستمرا با دو نفر مرتبط باشد: یکی مسئول کانون تخصصی خود و دیگری رابط پشتیبان آموزشی است ، که در حین مراسم به همه حضار معرفی گردید. در این جلسه فرمی داده شد که همه خواهران خادمیار رضوی ، مجدداً توانایی‌های خود را در آن درج کنند که بتوان در خدمت رسانی بهتر در منطقه استفاده کرد.
در خاتمه مراسم ، از خادمیاران فعال منطقه در کانون های مختلف تقدیر و با پذیرایی حضار خاتمه یافت .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری گردهمایی توجیهی خواهران خادمیار رضوی منطقه ۱۰ تهران

مطلب پیشنهادی

پرچم متبرک رضوی در جمع عزاداران شهادت امام صادق(ع) منطقه ۲۱

پرچم متبرک رضوی مجلس عزاداران شهادت شیخ الائمه امام صادق علیه السلام، تهرانسر را متبرک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *