اولین نشست تخصصی رابطان کانون خبر و روابط عمومی مناطق و شهرستان های استان تهران

کانون خدمت رضوی منطقه ۲۲ تهران میزبان اولین نشست تخصصی رابطان کانون خبر و فضای مجازی و روابط عمومی مناطق و شهرستان های استان تهران شد

اولین جلسه ماهانه مسئولان روابط عمومی و کانون تخصصی خبر و فضای مجازی در مجتمع اجتماعی،فرهنگی امام علی (ع) واقع در شهرک گلستان با استقبال خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۲۲ برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، رابطان و مسؤلان کانون‌های خبر و فضای مجازی و روابط عمومی مناطق و شهرستان های استان تهران در مجتمع اجتماعی، فرهنگی امام علی(ع) شهرک گلستان به میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه ۲۲ تهران به همفکری پرداختند.
نشست تخصصی با قرائت آیاتی از قرآن کریم، همخوانی صلوات خاصه امام‌رضا علیه السلام و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

مهدی آذرمکان مسئول کانون خدمت رضوی روابط عمومی استان تهران ضمن خوشامدگویی به حاضران اظهارداشت: یکی از وظایف مسئولان‌ مناطق اطلاع و پیگیری اتفاقات و رخدادهای مهم منطقه است و حتما با رسانه های محله ای ارتباط داشته و مراسم های ویژه محله ها پوشش تصویری و خبری داده شود و اطلاع رسانی ها و فعالیت‌ کانون های خدمت رضوی از طریق همین رسانه های محله ای به گوش اهالی رسانده شود.
وی گفت:ارتباط با رسانه های استانی و شبکه های خبری در صدا و سیما و رادیو یکی دیگر از وظایف کانون است.
احمد زمردی مسئول کانون خبر و فضای مجازی از برنامه‌های استانی دهه کرامت و ضرورت پوشش کامل تصویری و خبری مراسم سخن گفت:
مسابقه کتابخوانی از کتاب سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام است که با شروع دهه کرامت آغاز می شود. مراسم شکوه مادری ویژه بانوان، جشن تکلیف ۴۰۰۰ نفری دختران،برنامه ویژه مخصوص برادران و خادمیاران در حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع)و اختتامیه جشنواره جوانه های رضوی در تالار فرهنگ از برنامه‌های ویژه دهه کرامت است.
در ادامه مسئولان و رابطان مناطق و شهرستان‌های استان تهران دغدغه‌ها ، کمبود ها و نقاط قوت منطقه تحت پوشش خود را با مسئولان در میان گذاشتند ،پاسخ و راه حل مناسب را دریافت کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اولین نشست تخصصی رابطان کانون خبر و روابط عمومی مناطق و شهرستان های استان تهران

مطلب پیشنهادی

دیدار مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با شهردار منطقه در آستانه دهه مبارک کرامت

مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران جهت هماهنگی به مناسبت ویژه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *