برگزاری مراسم یادبود شهید قربانی با حضور خادمیاران رضوی شهرستان پاکدشت

مراسم هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم روح الله قربانی و یادبود پدر بزرگوار شهید با حضور جمعی از مسئولان ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی در مسجد امام حسین (ع) بخش شریف آباد شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم روح الله قربانی  و یادبود پدر بزرگوار این شهید سردار حاج داوود قربانی با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) استان تهران، خادمیاران رضوی، ائمه جمعه پاکدشت و شریف آباد، فرماندار شهرستان پاکدشت، نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، مردم مومن و انقلابی و دیگر مسئولان شهرستان و بخش در مسجد امام حسین (علیه السلام) و به همت حوزه مقاومت بسیج ۴ امام سجاد(ع) بخش شریف آباد در شهرک خسرو  برگزار شد.

حسین حاج علی محمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان پاکدشت گفت : کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا، مصداق بارز فرمایش شهید سلیمانی است که امروز جمهوری اسلامی ایران حرم و ایران قرارگاه حسین بن علی (ع) است و اگر این حرم نباشد حرم های دیگر نخواهند بود. وی افزود؛ شهدای مدافع حرم با جان فشانی خود از حریم اهل بیت (ع) دفاع کردند و مانع از رسیدن دشمنان به نیت های شوم خود شدند.

گفتنی است این مراسم با حضور پرچم رضوی متبرک شده و پس از قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) با سخنرانی سردار ذوالقدر، مداحی و روایت گری ادامه یافت.

شهید روح الله قربانی در اولین روز خرداد ماه ۱۳۶۸ در خانواده ای مومن و مجاهد به دنیا آمد. پدرش از سرداران سپاه و از مجاهدان ۸ سال دفاع مقدس است. مادر او فرهنگی بود و زمانی که روح الله۱۵ ساله بود از مهر و محبتش محروم شد. مادر روح الله آرزو داشت که پسرش طلبه یا شهید شود و روح الله با نشان شجاعت مدافع حرم در ۱۳ آبان ۹۴ در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) آرزوی مادرش را محقق کرد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری مراسم یادبود شهید قربانی با حضور خادمیاران رضوی شهرستان پاکدشت

مطلب پیشنهادی

برپایی چایخانه حضرتی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در شهرستان دماوند

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع‌) با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *