با غبارروبی مزار شهدای گمنام توسط خادمیاران منطقه ۵ تهران حال و هوای تپه لاله ها امام رضایی شد

خادمیاران منطقه ۵ تهران با حضور در تپه شهدای بوستان کوهسار محله شهران به مناسبت سالروز ولادت امام رضا علیه السلام با آرمان های شهدای گمنام تجدید میثاق کردند.
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید جان نثار مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه۵ تهران در راستای آئین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام گفت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مهمترین وظیفه مسئولان و آحاد مردم است، به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان جامعه از نعمت آرامش و امنیت برخوردار است.
وی با تشریح مراسم غبارروبی مزارشهدا بیان کرد: خادمیاران بعد از همخوانی صلوات خاصه با در دست داشتن شاخه های گل در جوار قبور ۵ شهید گمنام حاضر شده و بعد از قرائت  فاتحه به روح مطهر شهدا آئین غبارروبی و عطر افشانی را در حضور شرکت کنندگان اجرا کردند و بعد از آئین غبارروبی زیارت آل یاسین با نوای حسین محمدی فام قرائت شد.
مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه۵ تهران اظهار داشت: خادمیاران از ابتدای مراسم در چایخانه حضرت رضا علیه السلام در ورودی، مشغول پذیرایی از میهمانان بودند و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، سرود سلام فرمانده توسط دهه نودی های حاضر همخوانی شد و مراسم با مداحی امام رضایی و جشن و نورافشانی خاتمه یافت.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  با غبارروبی مزار شهدای گمنام توسط خادمیاران منطقه ۵ تهران حال و هوای تپه لاله ها امام رضایی شد

مطلب پیشنهادی

دیدار خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۶ با مدیران، کارشناسان و وکلا همزمان با چهارشنبه امام رضایی

همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۶ تهران با حضور مدیران، کارشناسان،، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *