Lavc58.54.100

حضور خادمیاران با پرچم متبرک امام رضا(ع) در هیئت شیفتگان نبی اکرم(ص)

به مناسبت شب ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک امام رضا(ع) در هیئت شیفتگان نبی اکرم(ص) محله یاخچی آباد تهران حضور یافتند و عطر روحانی و معنوی آستان قدس رضوی را در این محفل نورانی پراکنده کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، هیئت‌های مذهبی در محلات، نقشی محوری در ارتقای معنویت و اخلاق ساکنین ایفا می‌کنند. این نهادها با برگزاری مراسم عزاداری، ترویج فرهنگ عاشورا، ایجاد فضایی روحانی، تقویت همبستگی و ترویج ایثار، به ارتقای سطح ایمان و تقوا، انسجام اجتماعی و روحیه جهاد در بین مردم کمک می‌کنند.

مهدی سلیمی مسئول هیئت خدام الرضا(ع) کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در این باره گفت : این اقدام توسط در راستای ترویج فرهنگ رضوی و گسترش عطر معنویت و ولایت در محلات و میان مردم انجام شد و مورد استقبال گرم اهالی متدین و عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) قرار گرفت.

در این مراسم، مداحان اهل بیت(ع) با نوحه خوانی و مولودی خوانی در وصف حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) فضای مجلس را عطرآگین به عطر معنویت و دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت(ع) نمودند و خادمیاران رضوی با پرچم متبرک امام رضا(ع) در میان جمع حاضر گشتند .

وی در ادامه اظهار داشت: ما مفتخریم که در شب ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در معیت پرچم متبرک امام رضا(ع) در جمع عاشقان ایشان در یاخچی آباد حاضر شدیم و امیدواریم که این اقدام کوچک، گامی در جهت ترویج فرهنگ رضوی و گسترش عطر معنویت در این محله باشد.

سلیمی در خاتمه افزود: هیئت‌های مذهبی می‌توانند با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی، نقش موثری در ارتقای سطح معنویت و اخلاق مردم در محلات ایفا کنند. ما از همه هیئت‌های مذهبی دعوت می‌کنیم که با همکاری خادمیاران رضوی، در ترویج فرهنگ رضوی و گسترش عطر معنویت در جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حضور خادمیاران با پرچم متبرک امام رضا(ع) در هیئت شیفتگان نبی اکرم(ص)

مطلب پیشنهادی

بمناسبت دهه کرامت اردوگاه شهید باهنر میزبان سفیران مهربانی شدند

خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، در معیت پرچم دلهای عتشقان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *