اهتزاز پرچم سبز رضوی در ۲ نقطه از شهرستان قرچک

پرچم سبز رضوی در میدان شهید ستاری و گلزار شهدای گمنام شهرستان قرچک به اهتزار در آمد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با آغاز دهه کرامت پرچم “السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام” در میدان ورودی شهرستان قرچک برافراشته شد.

رضا کریمیان مسؤل روابط عمومی دفتر خدمت رضوی شهرستان قرچک ضمن تبریک بمناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر و آغاز دهه کرامت عنوان داشت : این دهه که با ولادت دخت بزرگوار حضرت امام موسی بن جعفر، خانم فاطمه معصومه از فردا آغاز می‌شود و در ادامه ولادت احمد بن موسی (شاه چراغ) و در آخر ولادت با سر سعادت ولی نعمتمان سلطان توس شمس الشموس آقا علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا را شاهد خواهیم بود که سراسر نور و سرور می باشند.

کریمیان ادامه داد: برای اولین بار در سطح شهرستان قرچک همراه با آغاز دهه کرامت پرچم سبز رضوی بر روی دستان امام جمعه، فرماندار، شهردار، مسؤلین ادارات و خانواده محترم شهدا، خادمیاران و یاوران رضوی و عموم مردم حمل و در میدان ورودی شهرستان که مزین به نام شهید ستاری میباشد برافراشته شد.

مسؤل روابط عمومی افزود: تعداد دو پرچم در سطح شهرستان به اهتزاز در آمد که پرچم افراشته شده در میدان شهید ستاری به ابعاد ۹ متر در ۱۴ متر و پرچم به اهتزاز در آمده در محل گلزار شهدای گمنام به ابعاد ۵ متر در ۹ متر می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: در حاشیه مراسم خادمیاران و یاوران رضوی با شربت و شیرینی از حاضرین پذیرایی کردند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اهتزاز پرچم سبز رضوی در ۲ نقطه از شهرستان قرچک

مطلب پیشنهادی

بمناسبت دهه کرامت اردوگاه شهید باهنر میزبان سفیران مهربانی شدند

خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، در معیت پرچم دلهای عتشقان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *