اجتماع ۸ هزار نفری خادمیاران رضوی تهران در آیین شکرگزاری خدمت

به مناسبت ولادت امام رضا (ع) خادمیاران رضوی مناطق و شهرستان‌های استان تهران در اجتماع عظیم ۸ هزار نفری در مرقد امام راحل(ره) شرکت کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبتی میلاد با سعادت امام رضا(ع)، خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران در جوار مرقد امام خمینی(ره) حضور یافته و ضمن تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمنی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(حفظه الله) و شهدای گرانقدر آیین شکرگزاری خدمت به این آستان مقدس را برگزار کردند.

علیرضا جانه دبیرکانون های خدمت رضوی استان تهران در این اجتماع اظهار داشت: در مناطق و شهرستان های استان تهران، ۳۰ هزار خادمیار وجود داشته که امور تکمیل پرونده حدود ۲۰ هزار نفر از آنها انجام شده است.

وی به اجتماع ۸ هزار نفری خادمیاران رضوی مناطق و شهرستان های استان تهران در آیین شکرگزاری خدمت اشاره کرد و افزود: خادمیاران رضوی در عرصه های مختلف به خصوص در مناطق محروم فعالیت داشته و در حوزه های اجتماعی، محرومیت زدایی، اشتغال و سلامت خدمت می کنند.

وی به جسارتی که به ساحت مقدس امام رضا(ع) شده بود اشاره کرد و افزود: ایران کشوری امام رضایی است و مردم ارادت و عشق ویژه‌ای به حضرت دارند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با تاکید بر ترویج فرهنگ رضوی در جامعه تصریح کرد: در بیان، کردار و گفتار باید اخلاق رضوی رعایت شود و در برخوردهای اجتماعی نهادینه و گسترش داده شود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اجتماع ۸ هزار نفری خادمیاران رضوی تهران در آیین شکرگزاری خدمت

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *