ارائه خدمت ۱۵۰۰ خادمیار رضوی استان تهران در کاظمین

مسؤول موکب کانون خدمت رضوی استان تهران در کاظمین گفت: خادمیاران رضوی استان تهران به نیابت از امام رضا(ع) در جوار حرم امام هفتم و امام نهم به زائران حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،احمد شهرکی معاون اجرایی و مسؤول موکب کانون خدمت رضوی استان تهران در کاظمین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با عتبه کاظمین موکب خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی استان تهران در شهر کاظمین عراق برپاخواهد شد که نزدیک به ۲۵۰ خادم به زائران خدمت‌ می‌کنند.

وی گفت: در این خدمات ۳۰ خادمیار در کشیک‌های پزشکی، ۳۰ خادمیار در چایخانه حضرتی، ۳۰ خادمیار خواهر، ۷۰ نفر در بخش خدمات شهری و در دیگر بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و کتابخوانی فعالیت می‌کنند که این خدمات از سوم تا هفدهم شهریورماه ادامه دارد.

مسؤول موکب کانون خدمت رضوی استان تهران در کاظمین با اشاره به اینکه یک موکب نیز در مرز مهران مستقر خواهد شد، افزود: در سامانه خادمیاری یک‌هزار و ۵۰۰ خادمیار ثبت‌نام موقت انجام دادند و اولین جلسه توجیهی و تشریح فعالیت‌ها انجام شد.

وی یادآور شد: بخش دیگر ثبت‌نام همراه گذرنامه خادمیاران صورت گرفت و مدت زمان خدمت در دو بازه زمانی سوم تا دهم و از دهم تا هفدهم شهریورماه خواهد بود.

شهرکی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی خیمه اشک، کتابخوانی، واکس زنی، آرایشگری، چایخانه، خدمات درمانی و انتظامات بخشی از فعالیت‌های خادمیاران رضوی در جوار حرم امام موسی کاظم(ع) و امام جواد(ع) است.

آمادگی ارائه خدمت شبانه‌روزی به ۲۵ هزار زائر حسینی

میثم تمیمی مسؤول کانون‌های محله‌ای استان تهران و مسؤول اجرایی و پشتیبانی موکب خادمیاران رضوی استان تهران در مرز مهران نیز در ادامه بیان کرد: خدمت‌رسانی در موکب مرز مهران از چهارم شهریورماه به مدت ۱۵ روز تا روز اربعین حسینی توسط خادمیاران رضوی انجام خواهد شد.

وی گفت: موکب بنیاد کرامت رضوی در مرز مهران در میدان اربعین برقرار است و از چند استان دیگر نیز در این منطقه ساکن بوده و با پذیرایی و ارائه خدمات درمانی خدمت‌رسانی می‌کنند و آمادگی برای ارائه خدمات شبانه‌روز به ۲۵ هزار نفر از زائران در این مرز وجود دارد.

مسؤول پشتیبانی موکب خادمیاران رضوی تهران در مرز مهران افزود: این فعالیت‌ها شبانه‌روزی بوده که در هر شیفت ۶۰ خادمیار همکاری خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ارائه خدمت ۱۵۰۰ خادمیار رضوی استان تهران در کاظمین

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *