به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ تهران: مراسم عزاداری هیئت خدام الرضا (ع) برگزار شد

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ تهران در محفلی روحانی و آکنده از نور و معنویت دور هم گرد آمدند و در اولین روز ماه صفر به اقامه عزا پرداختند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم عزاداری هیئت خدام الرضا(ع) خادمیاران منطقه ۱۰ تهران همزمان با اولین روز ماه صفر در حوالی بزرگراه شهید نواب صفوی ، حسینیه خامس آل عبا (ع) با حضور خادمیاران منطقه و خانواده‌هایشان برگزار شد.

مراسم با تلاوتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و پس از آن با زیارت عاشورا و مدیحه سرایی و روضه‌خوانی حسن علیپور ادامه پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی با دعای سلامتی امام زمان سخنرانی خود را آغاز و با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله علیه السلام و شروع ماه صفر و سالروز ورود اسرا به شهر شام و پیشاپیش سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در خرابه‌های شام را به آقا امام زمان (عج )و حاضران تسلیت گفت و به زیارت عاشورا و شرح دعاهای آمده در زیارت عاشورا پرداخت .

گروه سرود نونهالان منطقه ۱۰ هم در مراسم به اجرای سرود پرداختند .

میثم جعفری دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۰ با تسلیت ایام و مناسبت‌های ماه محرم و صفر، به مراسم با شکوه اربعین و لزوم حضور و برگزاری هرچه باشکوه‌تر اربعین حسینی خاطرنشان کرد و حضور خادمیاران رضوی و خدام امام رضا (ع )می‌تواند خیلی مثمر ثمر و پرفایده در طریق الحسین (ع )باشد.

وی به تشریح برنامه موکب خدام الرضا منطقه ۱۰ با عنوان چایخانه حضرت رضا (ع) در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا، عمود ۸۳۳ جهت خدمت رسانی به زائران اباعبدالله (ع) با توزیع چای، شربت و ۳۰۰ هزار نمک تبرکی و توزیع دیگر اقلام اشاره کرد و تاریخ خدمت رسانی موکب را به مدت دو هفته از سوم تا هفدهم شهریور اعلام شد.

جعفری بیان کرد: برای زمینه‌های مختلف در موکب به حضور خادمیاران و افراد متخصص نیاز هست که ثبت نام از داوطلبان از حاضران در مراسم انجام می شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۰ ادامه داد که ما موضوع بازسازی و تجهیز دفتر کانون خادمیاری منطقه را هم در دستور کار داریم که هر کدام از خادمیاران بتوانند مساعدت و کمک در زمینه‌های مختلف داشته باشند ما از وجودشان استقبال و استفاده خواهیم کرد .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ تهران: مراسم عزاداری هیئت خدام الرضا (ع) برگزار شد

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *