به همت خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران: اجتماع بزرگ نوجوانان و جوانان هیئت قاسم بن الحسن (ع) برگزار شد

نوجوانان و جوانان در مراسم عزاداری هیئت قاسم بن الحسن (ع) در مسجد جامع امام سجاد(ع) شرکت کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سمانه مکی مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از برگزاری مراسم عزاداری هیئت قاسم بن الحسن (ع) خبر داد و گفت : این هیئت از سال ۹۹ با همت واحد نوجوان مصاف ( برنا) راه اندازی شده و هر سال در یک نقطه تهران اجتماع نوجوانان و جوانان با هدف بازخوانی هویت دینی نوجوان و مطرح کردن جایگاه حضرت قاسم (ع) در صحنه کربلا و ولایت پذیری از امام و پیشوا و معادل سازی آن با نقش الان نوجوان در بستر جامعه و خانواده برگزار می شود.

وی عنوان کرد: مراسم عزاداری هیئت از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در مسجد امام سجاد (ع) خیابان اشرفی اصفهانی همزمان با دومین روز ماه صفر برگزار شد.

مکی در ادامه به برخی از برنامه های مراسم اشاره کرد و گفت: قرائت زیارت عاشورا،مداحی محسن عراقی، سخنرانی علی اکبر رائفی پور برای نوجوانان و قرعه کشی ۳ سفر کربلا از میان ثبت نام کنندگان حاضر در مراسم، برنامه های اصلی این مراسم بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران: اجتماع بزرگ نوجوانان و جوانان هیئت قاسم بن الحسن (ع) برگزار شد

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *