شور و شادی کودکان و نوجوانان در جشن بزرگ مردمی در انتظار خورشید

جشن بزرگ مردمی در انتظار خورشید همراه با برگزاری و مسابقات و برنامه‌های ویژه مهدویت با همکاری خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران در تهرانسر برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران،  جشن بزرگ مردمی در انتظار خورشید با حضور باشکوه مردم و ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج) با همکاری خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران در تهرانسر برگزار شد.

در این جشن مردمی به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرایی از میهمانان به صورت کیک و آبمیوه بسته‌بندی شده صورت گرفت.

اجرای برنامه‌هایی مانند مسابقه همگانی انتظار سبز با موضوعات اطلاعات مهدوی، مسابقه قرآنی، مسابقه نقاشی، بادکنک بازی و طناب کشی بخشی از برنامه‌ها بود که موجب شور و شادی کودکان و نوجوانان حاضر در جشن شد و به تمامی کودکان حاضر در جشن و شرکت کنندگان در مسابقات هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

همچنین اجرای گروه سرود، دکلمه‌خوانی، دف زنی، ماشین‌نویسی و نصب برچسب مهدوی بر روی خودرو، عکس با سفره هفت سین مهدوی و نمایشگاه نقاشی کودکان از دیگر برنامه‌های جشن مردمی در انتظار خورشید بود.

در حاشیه این جشن، دیواری جهت دلنوشته مهدوی در نظر گرفته شده بود و شرکت کنندگان صحنه‌های جالبی با نوشته‌های خود رقم زدند.

برپایی میزهایی خدمت مشاوره حقوقی و مددکاری جهت ارائه خدمات رایگان به عشق امام زمان(عج) توسط خادمیاران تخصصی منطقه ۲۱ و قرعه کشی اسامی متبرک مولدین شعبان و مسابقه همگانی و اهدای ۲۴ جایزه از قبیل سفر به مشهد مقدس، سکه طلا و کارت هدیه نقدی پایان بخش جشن یگانه منجی عالم بشریت بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  شور و شادی کودکان و نوجوانان در جشن بزرگ مردمی در انتظار خورشید

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *