شور و شادی کودکان و نوجوانان در جشن بزرگ مردمی در انتظار خورشید

جشن بزرگ مردمی در انتظار خورشید همراه با برگزاری و مسابقات و برنامه‌های ویژه مهدویت با همکاری خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران در تهرانسر برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران،  جشن بزرگ مردمی در انتظار خورشید با حضور باشکوه مردم و ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج) با همکاری خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران در تهرانسر برگزار شد.

در این جشن مردمی به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرایی از میهمانان به صورت کیک و آبمیوه بسته‌بندی شده صورت گرفت.

اجرای برنامه‌هایی مانند مسابقه همگانی انتظار سبز با موضوعات اطلاعات مهدوی، مسابقه قرآنی، مسابقه نقاشی، بادکنک بازی و طناب کشی بخشی از برنامه‌ها بود که موجب شور و شادی کودکان و نوجوانان حاضر در جشن شد و به تمامی کودکان حاضر در جشن و شرکت کنندگان در مسابقات هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

همچنین اجرای گروه سرود، دکلمه‌خوانی، دف زنی، ماشین‌نویسی و نصب برچسب مهدوی بر روی خودرو، عکس با سفره هفت سین مهدوی و نمایشگاه نقاشی کودکان از دیگر برنامه‌های جشن مردمی در انتظار خورشید بود.

در حاشیه این جشن، دیواری جهت دلنوشته مهدوی در نظر گرفته شده بود و شرکت کنندگان صحنه‌های جالبی با نوشته‌های خود رقم زدند.

برپایی میزهایی خدمت مشاوره حقوقی و مددکاری جهت ارائه خدمات رایگان به عشق امام زمان(عج) توسط خادمیاران تخصصی منطقه ۲۱ و قرعه کشی اسامی متبرک مولدین شعبان و مسابقه همگانی و اهدای ۲۴ جایزه از قبیل سفر به مشهد مقدس، سکه طلا و کارت هدیه نقدی پایان بخش جشن یگانه منجی عالم بشریت بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  شور و شادی کودکان و نوجوانان در جشن بزرگ مردمی در انتظار خورشید

مطلب پیشنهادی

خادمیاران‌رسانه استان تهران پیشرو در تولید محتوا و باز نشر

خدمت۵۰۰ نفر از خادمیاران در تولید بیش از ۴۵۰۰اثر رسانه ای در استان تهران ثبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *