چایخانه امام رضا در شهرستان قرچک

چایخانه امام رضا علیه السلام، توسط خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان قرچک برپا شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با عنایت امام رئوف و به همّت خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان قرچک، چایخانه امام رضا علیه السلام در میدان کلانتری این شهرستان برپا گردید.

نوشیدن چای‌ حضرتی حتی برای آن‌ها هم که زیاد اهل چای نیستند، گذرگاه خوبی است تا لذت یک نوشیدنی داغ و شیرین را در جایی که دوست دارند تجربه کنند.

اما برای آنهایی که چای جزئی از زندگی روزمره‌ است، حضور در این چایخانه طعم دیگری به نوشیدنی دل‌ خواهشان می‌دهد. چایخانه حضرت رضا علیه السلام حال و هوای صحن و سرای حضرت را برای رهگذران تداعی کرد.

همزمان با شب میلاد امام رئوف ، خادمیاران رضوی با برپایی چایخانه حضرت امام رضا علیه السلام با قرائت صلوات خاصه، نواهای امام رضایی و صدای دلنشین نقاره خانه با چای حضرتی از شهروندان پذیرایی کردند.

راس ساعت ۸ شب با پخش صلوات خاصه از بلندگوها خادمیاران دست از فعالیت کشیده و رو به حرم آقا جانمون هم‌نوا شده و عرض ارادت نمودند مردم نیز با مشاهده این صحنه و تبعیت از خادمیاران دلشان را رهسپار دیار دوست کردند.

پس از اتمام صلوات خاصه برنامه نورافشانی توسط شهرداری قرچک به اجرا در آمد و باعث شور و شعف دوچندان شهروندان گردید.

در پایان گروه سرود قتیل العبرات به سرپرسی مهدیه محمدی ناظر کانون قرآن با اجرای سرود مذهبی و امام رضایی حال و هوای مراجعین به چایخانه را متحول کرده و راهی مشهد نمود .

تعدادی از خادمیاران با بادکنک های رنگی و هدیه آن به کودکان، آنها را در شب میلاد شاد و مسرور کردند.

این چایخانه از شب قبل برپا بوده و به مدت سه شب ارائه خدمت خواهد نمود .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  چایخانه امام رضا در شهرستان قرچک

مطلب پیشنهادی

در آستانه دهه کرامت؛

کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/ بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *