پیچیده شدن عطر رضوی با اطعام فاطمی در منطقه ۶ تهران

بمناسبت شهادت حضرت زهرا (س) ۳۰۰ پرس اطعام فاطمی با عطر رضوی به همت خادمیاران خدمت رضوی منطقه ۶ در بین کادر درمان و بیماران بیمارستان امام رضا (ع) ، گرمخانه و اسکان کارگری شهرداری منطقه ۶ توزیع شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی منطقه ۶ در شب و روز شهادت حضرت زهرا (س) به تاسی از زندگی حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) جهت اطعام به نیازمندان ۳۰۰ پرس غذای تبرکی را به نیابت از امام رئوف در بین کادر درمان و بیماران ، گرمخانه و اسکان کارگری شهرداری توزیع کردند .

با آغاز پویش همه خادم الرضاییم و به مناسبت مظلومیت حضرت زهرا (س) ، خادمیاران خدمت رضوی منطقه ۶ تصمیم گرفتند این بار عطر رضوی را همراه با عطر فاطمی در بین بیماران رنجور و امیدوار به رحمت الهی و کادر درمان خسته از حجم کار زیاد در این شرایط کرونایی به وجود بیاورند.

دل‌های ایشان با توزیع غذای تبرکی به صحن و سرای امام رئوف رفت و امیدی تازه در آنها به وجود آمد .

توزیع اطعام فاطمی در گرمخانه و در بین بی پناهان منطقه نیز حال و هوای فاطمی در دل اقشار آسیب پذیر ایجاد کرد و آنها توانستند مهمان امام مهربانی ها شوند .

همچنین در بین کارگران زحمتکش شهرداری توزیع غذای تبرکی حال و هوای فاطمی و رضوی در دل آنها ایجاد کرد و دلهای خسته این انسان های زحمتکش که لطف امام رئوف شامل حالشان شده بود، بسیار خرسند و حال معنوی خوبی در دلهایشان ایجاد کرد.

لازم بذکر است طبخ و توزیع غذای تبرکی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت پذیرفت.

هزینه این امر خداپسندانه که توسط خادمیاران منطقه ۶ صورت گرفته به مبلغ ۹۰ میلیون ریال شد .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  پیچیده شدن عطر رضوی با اطعام فاطمی در منطقه ۶ تهران

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک در درمانگاه امام علی (ع)

حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی در درمانگاه امام علی (ع) و دیدار با نوزاد تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *