اقامه عزای شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهرستان قرچک

به همت خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در شب شهادت حضرت زهرا (س) مجلس عزای فاطمی همراه با اطعام عزاداران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا با عنایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و به همت تعداد کثیری از خادمیاران و یاوران رضوی مجلس عزایی به همین مناسبت در محل کانون عمومی خدمت رضوی شهرستان قرچک واقع در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد.

این مراسم با تلاوت قرآن و تفسیر سوره فاتحه الکتاب توسط محمد بنیادی آغاز و در ادامه حجت الاسلام علی آقابابا پیرامون فضائل حضرت فاطمه (س) ایراد سخنرانی کرد.

حجت اسلام آقابابا بیان کرد: انسان در دنیا به سه نوع مصیبت دچار میشود که شامل مصائب مالی، جانی و دینی می باشد.

وی گفت: برای این که مومنین گرفتار مصیبت دینی نشوند می بایست چهار مرحله را مدنظر قرار دهند؛ راه شناسی، دین شناسی، امام شناسی و ثبوت قدم.

وی در ادامه پیرامون ضرورت امام شناسی سخنرانی کرد و حضرت زهرا (س) را بهترین اسوه در شناخت امام زمان خویش دانست که جان مبارک خود را فدای امام زمانشان کرد.

در ادامه امیر بامداد و مهدی خادم به ذکر مصیبت، روضه خوانی، مدیحه سرایی، سینه زنی و عزاداری پرداختند.

در پایان این برنامه که در روز زیارتی حضرت علی بن موسی رضا (ع) موسوم به چهارشنبه های امام رضایی و در شب شهادت مادر حضرت(ع) برگزار شد، عزاداران فاطمی با ۵۰۰ پرس غذای متبرک حضرتی اطعام شدند.

شایان ذکر است برای این برنامه بالغ بر ۵ میلیون تومان هزینه شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اقامه عزای شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهرستان قرچک

مطلب پیشنهادی

شادی دختران زیر سایه شمس الشموس

جشن دخترانه در مسجد رسول اکرم(ص) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران برگزار شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *