تربیت حافظان قرآن کریم توسط خادمیاران منطقه ۱۴

مسئول کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران از برگزاری کلاس آموزش حفظ قرآن کریم برای خواهران علاقمند خبر داد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، حمید متبحری مسئول کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران گفت: یکی از مهم ترین وظایف کانون قرآن خدمت رضوی ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد فضای معنوی و نشر و گسترش فرهنگ غنی قرآن کریم در جامعه هست و در همین راستا کانون قرآن خدمت رضوی در منطقه ۱۴ تهران اقدام به برگزاری کلاس حفظ قرآن کریم برای خواهران کرده است.

 

وی بیان کرد: این کلاس به صورت مجازی در حال برگزاری است و در آن قرآن آموزان با توانمندی ها و محفوظات مختلف شرکت کرده اند. برنامه از ابتدای قرآن شروع شده است و به هریک از قرآن آموزان با توجه به توانمندی هایشان در حفظ آیات مختلف جهت حفظ اختصاص داده می شود. هر قرآن آموز باید روزانه با همکلاسی های خود به صورت روزانه پرسش داشته باشد و سی دقیقه صوت قرآن را گوش دهد.

وی ادامه داد: مدرس دوره خانم پورخرمی از حافظان برجسته قرآن کریم هستند که دارای گواهی های مختلف حفظ، تجوید، روان خوانی و روخوانی قرآن کریم از موسسات معتبر هستند. همچنین ایشان ۱۳ سال سابقه تدریس در موسسات مختلف را دارند.

متبحری در پایان تصریح کرد: حضور در کلاس حفظ قرآن کریم برای عموم مردم کاملا رایگان است و همه علاقمندان در داخل و خارج کشور بدون محدودیت زمان و مکان می‌توانند از این کلاس‌ استفاده کنند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تربیت حافظان قرآن کریم توسط خادمیاران منطقه ۱۴

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *