پویش مژده بهار به نیت ۲شهید در منطقه ۱۵ تهران

خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران ضمن دیدار با مادران شهدا ۲ اصله نهال به نیت شهیدان کاشتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران در روز درخت کاری به دیدار ۲ مادر شهید رفتند و به نیت فرزندان شهیدشان دو اصله نهال کاشتند.

ضمن انجام این کار خدا پسندانه از مادران شهیدان محمدرضا محمدی و خسرو طالبی قدردانی و هدایای تبرکی اهدا شد.

نیلوفر صدری مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی گفت : در روز درختکاری به همراه خادمیاران به منزل شهید محمدرضا محمدی رفته و ضمن دیدار و تقدیر از مادر این شهید بزرگوار یک اصله نهال به نام شهید در حیاط منزل کاشته شد.

شهید محمدرضا محمدی در تاریخ ۱۳۴۵/۱۰/۲۸ در تهران و در متوسط متولد شد و تا سوم راهنمایی درس خواند و سپس از طرف سپاه عازم جبهه شد و در تاریخ ۱۳۶۴/۱۱/۲۴ در منطقه فاو عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی در ادامه عنوان کرد : مادر شهید با عشق و تمام عکس کودکی شهید را نشان داد و گفت “محمدرضا با سن کمی که داشت روزه میگرفت و برای اقامه نماز شب به خود ریاضت می داد .”

مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۵ افزود : در روز درختکاری به همراه مادر شهید خسرو طالبی به زیارت مقبره شهدای پارک گلزار رفتیم و در کنار مقبره شهدا یک اصله نهال به نام شهید خسرو طالبی کاشته شد.

مادر این شهید خاطراتی از پسر شهیدش را تعریف کرد و در پایان صحبتش با بغض کهنه ای که داشت گفت : پسرم را بی سر تحویلم دادند و با ذکر یا حسین دیگر توان ادامه دادن نداشت.

صدری اظهار داشت : ما با این دیدار و دلجویی و قدر دانی از خانواده شهدا سعی میکنیم سهم کوچکی از وظایف خود در قبال این خانواده ها ایفا کنیم باشد که این شهدا شافی ما نزد پرودگار و امام رضا (ع) باشند.

انتهای پیام /ابوالفضل کیانی ادیب

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  پویش مژده بهار به نیت ۲شهید در منطقه ۱۵ تهران

مطلب پیشنهادی

پرچم متبرک رضوی در جمع عزاداران شهادت امام صادق(ع) منطقه ۲۱

پرچم متبرک رضوی مجلس عزاداران شهادت شیخ الائمه امام صادق علیه السلام، تهرانسر را متبرک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *