نمایش مهدی موعود/جشن های کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی به مناسبت نیمه شعبان

کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به مناسبت میلاد حضرت مهدی موعود(عج) جشن هایی را در مساجد و مدارس برگزار کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، شهناز سیفی مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک سالروز میلاد خجسته منجی عالم بشریت حضرت مهدی(ع) گفت: جشن هایی به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان(ع) در مدارس شاهد حضرت زینب(س) و معراج برگزار شد و در سه سانس نمایش موعود اجرا شد.

وی اظهار داشت: ویژه برنامه کانون بانوان و خانواده به مناسبت نیمه شعبان در سالن اجتماعات مسجد امام خمینی(ره)شهرک اکباتان با ۲۵۰ مخاطب برگزار شد.

سیفی عنوان کرد: این جشن با قرائت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، مولودی خوانی و مداحی فضای شادی را برای شرکت کنندگان تداعی کرد.

وی افزود: پخش کلیپ شاخه طوبی، اجرای سرود پیرامید، اجرای نمایش مهدی موعود(عج)، نمایش توسل( تشرف و دیدار شخص بودایی با امام زمان (عج) و حاجت گرفتن این شخص)، اجرای مسابقه برای کودکان و سخنرانی غزاله محمدخانی مسئول کانون مشاوره و مددکاری ویژه مادران از دیگر برنامه های این جشن باشکوه بود.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵تهران در پایان گفت: به نیت امام رضا علیه السلام به ۸ نفر ازمادران حاضر در جشن هدایای اهدا شد و مهمانان با دلی شاد و شاخه گل نرگس در دست به امید برگزاری جشن باشکوه‌تر در حضور خود صاحب مجلس بدرقه شدند.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نمایش مهدی موعود/جشن های کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی به مناسبت نیمه شعبان

مطلب پیشنهادی

عطر رضوی در مدرسه دخترانه شهید موسوی/ خادمیاران رضوی عشق و ارادت را به دانش آموزان هدیه دادند

عطر رضوی در مدرسه دخترانه شهید موسوی پیچید و خادمیاران منطقه نوزده تهران در معیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *