آغاز همکاری کانون شعر و ادب با مساجد منطقه ۲۱ در آستانه دهه کرامت

جلسه آغاز همکاری مساجد با کانون شعر وادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران در قدم اول در مسجدالنبی شهرک آزادی با حضور بانوان مومن و نمازگزار این مسجد برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سمیرا شکریان مسئول کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱تهران گفت: مسئولین مسجد و نمازگزاران پس از اقامه‌ نماز‌ در این جلسه حضور یافتند و خادمیاران رضوی فعالیت های کانون های رضوی را شرح دادند.

وی گفت: در این جلسه پس از تشریح فعالیت های کلی کانون های خدمت رضوی در سطح مناطق تهران، رزومه و فعالیتهای آموزشی کانون شعر و ادب منطقه ۲۱ تهران نیز بیان شد.

شکریان ادامه داد: هدف از برپایی میز خدمت در مساجد منطقه، جذب جوانان و نوجوان به مسجد و قرارگیری آنها در این محیط معنوی و انسان ساز است. ما بنا داریم با برگزاری دوره های آموزشی در حیطه شعر و ادب به این هدف مهم برسیم و به یمن قدوم پرخیر و برکت حضرت فاطمه معصومه و امام رضا علیهما السلام این فعالیت را همزمان با دهه کرامت آغاز و پس از آن در چهارشنبه های امام رضایی خواهیم داد.

وی ضمن ابراز خوشحالی از این اتفاق گفت: با حضور در مساجد می توانیم گامی دیگر در جهت تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به حضور در مساجد برداریم و در نتیجه آن فعالیت های گسترده تری در زمینه فرهنگی و ادبی در این محیط داشته باشیم و با جذب یاوران رضوی پویا و جوان قدمی در جهت افزایش خیل خادمان امام رئوف برداریم.

مسئول کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران در پایان گفت: تشریح فعالیت های کلی کانون های خدمت رضوی موجب شد که در پایان این جلسه تعدادی از حضار آمادگی خود را جهت همکاری و خدمت در حوزه آموزش و سلامت اعلام کنند. این عزیزان به مسئولان کانون های مربوطه معرفی شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  آغاز همکاری کانون شعر و ادب با مساجد منطقه ۲۱ در آستانه دهه کرامت

مطلب پیشنهادی

محفل نور کانون بانوان و خانواده منطقه ۶ تهران به مناسبت دهه کرامت

خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۶ تهران به مناسبت دهه کرامت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *