نخستین جلسه دوره آموزشی «خادم تراز» در منطقه ۸ تهران برگزار شد

نخستین جلسه از سلسله جلسات آموزشی «خادم تراز» برای تبیین چهل شاخصه خدمت و نیز تدریس کتاب اصول عقاید استاد قرائتی برای خادمیاران و یاوران رضوی، در منطقه ۸ (ثامن) تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، اولین جلسه آموزش مقدماتی مباحث خادم تراز با عنوان دروس عقاید و خادم تراز‌، ویژه خادمیاران در منطقه ۸ (ثامن) تهران، در سالن آمفی تئاتر سرای محله فدک واقع در میدان هلال احمر با حضور خادمیاران و یاوران رضوی روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.

شروع جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید بود و سپس حجت الاسلام و المسلمین محمد لطفی زاده مسئول کانون تبلیغی دینی و مداحی کانون خدمت رضوی منطقه ۸ تهران و مدرس دوره به توضیح و تشریح ساختار این دوره پرداخت و اظهار کرد: هدف از برگزاری دوره خادم تراز، ارتقاء دانش عقیدتی، اخلاقی و فقهی خادمیاران و تبیین مقام والای خدمت در سایه عنایت علی ابن موسی الرضا علیه السلام است.

وی به در ادامه به توضیح و تشریح ساختار محتوایی و مباحث این دوره پرداخت و افزود: در این دوره کتاب اصول عقاید و کتاب چهل شایستگی خادم تراز تدریس می‌شود.

گفتنی است، نخستین جلسه دوره آموزشی خادم تراز با شرکت ۱۳۰ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد و نحوه برگزاری به شکلی بود که خادمیاران و مشارکت کنندگان نیز در مباحث شرکت داده می‌شدند و کلاس به شکل کاملا تعاملی برگزار شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نخستین جلسه دوره آموزشی «خادم تراز» در منطقه ۸ تهران برگزار شد

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *