تجلیل خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ تهران از رشادت های شهید علمشاهی

خادمیاران رضوی منطقه۱۰ تهران در شب پنجم محرم و در ادامه طرح دیدار با ده خانواده شهید در ده شب اول محرم به دیدار خانواده شهید علی اکبر علمشاهی رفتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران رضوی و کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۱۰ با اجرای طرح دیدار با ده خانواده شهید در ده شب اول محرم به دیدار خانواده شهدای این منطقه می روند.در پنجمین شب محرم خادمیاران رضوی به خانواده شهید علی اکبر علمشاهی رفتند و از ایثار و رشادت های این شهید ایران اسلامی تجلیل کردند.
این دیدار با برگزاری مراسم در مقابل منزل این شهید با حضور خادمیاران رضوی،تنی چند از مسئولان محلی و اهالی با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید،سپس با مداحی و ذکر مصایب سالار شهیدان حال و هوای این دیدار رنگ و بوی دیگری گرفت، خانواده شهید والامقام پس از شنیدن نام سالار شهیدان همه بی اختیار می گریستند و با تیمن و تبرک جستن به پرچم متبرک حرم رضوی دلهایشان را راهی حرم امام مهربانی(ع) کردند.
در این مراسم که امیر ناخدا خدابخش، معاون محترم نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، شهردار ناحیه دو منطقه ده، رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار،مدیر موزه حیات وحش هفت چنار نیز حضور داشتند گوشه ای از زندگینامه این شهید برای حاضران روایت شد. شهید علی اکبر علمشاهی از نیروهای چترباز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در سن ۱۸ سالگی در عملیات بیت المقدس، در منطقه دارخوین به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در این دیدار مادر شهید با روایت گوشه ای از زندگی فرزند شهیدش روایتگر ایثار بود،ایشان در بخشی از صحبت هایش گفت : در آخرین اعزام پسرم به جبهه به او گفتم: الان اوضاع جبهه خیلی خرابه فعلا نرو ، بزار کمی آرام بشه، فرزندم علی اکبر جواب داد: مادر جان؛ عراقی ها ریختن توی خوزستان و مملکت و ناموس ما در خطره، باید برم، رفت و شهید شد.
خادمیاران رضوی با هدیه ای همراه متبرکات رضوی به خانواده شهید علی اکبر علمشاهی اهداء نمودند و ازصبر و ایستادگی مادراین شهید تجلیل کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تجلیل خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ تهران از رشادت های شهید علمشاهی

مطلب پیشنهادی

تجلیل از کارگران توسط خادمیاران رضوی به مناسبت روز کار‌ و‌کارگر

به مناسبت روز کارگر، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه فیروزکوه با حضور سرزده در منزل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *