مشاوره‌های تخصصی کانون رضوی منطقه ۸ تهران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

مرکز مشاوره تلفنی دفتر خدمت رضوی منطقه هشت تهران به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای تخصصی به مددجویان، در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان دایر است.

به گزارش شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با نوروز ۱۴۰۲ و در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان «مرکز مشاوره» کانون خدمت رضوی منطقه هشت تهران به همت خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری این منطقه و همچنین همکاری متخصصان سرشناس حوزه روانشناسی و خانواده دایر شد.

این مرکز مشاوره تلفنی در حوزه‌های متنوعی از جمله مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، بهداشت روان، مشاوره تخصصی کودکان و نوجوانان به ارائه خدمت می‌پردازد.

مددجویان متقاضی «مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی» می‌توانند روزهای زوج از ساعت ۱۱ الی ۱۳ با شماره ۰۹۱۸۳۳۶۵۷۷۴ جهت بهره‌مندی از مشاوره دکتر حسینی‌مهر تماس بگیرند.

نیازمندان به «مشاوره کودک و بهداشت روان» هم می‌‌توانند برای استفاده از مشاوره‌های دکتر کریمی‌زاده، روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ با شماره ۰۹۱۲۲۵۸۷۴۱۲ تماس بگیرند.

دریافت «مشاوره کودک و نوجوان و مشاوره تحصیلی» نیز از طریق شماره‌گیری ۰۹۱۲۲۴۶۴۹۸۵ در روزهای دوشنبه و پنجشنبه برای استفاده از رهنمودهای دکتر نیسا محمودی امکانپذیر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مشاوره‌های تخصصی کانون رضوی منطقه ۸ تهران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *