مراسم اختتامیه برنامه های دهه کرامت در قرچک

به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک، آئین اختتامیه ویژه برنامه های دهه کرامت سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، ویژه برنامه ی میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه آلاف و التحیه و الثنا در پرتو نور قرآن با محوریت روایتگری داستانی با عنوان “مثل امام رضا باش” در کتابخانه جنت شهرستان قرچک به عنوان حسن ختام برنامه های دهه کرامت با حضور بالغ بر ۱۵۰ نفر برگزار شد.

در این برنامه مصطفی دین پرور رئیس امور مساجد شهرستان پیشوا، ضمن تبریک میلاد امام مهربانی ها اشاره داشت: مطابق با احادیث معتبر از امام موسی کاظم (ع)، زیارت فرزند عزیزشان حضرت رضا (ع) بالاترین ثواب زیارت را دارد و معادل میلیون ها حج شمرده می شود. همچنین وی نکاتی را در مورد توجه بانوان در تربیت خانواده و فرزندان به سبک رضوی بیان کرد و گفت : مادران می باید با تاسی از سیره ائمه معصومین، به خصوص از رافت بی اندازه حضرت ثامن الحجج (ع) در برخورد با کودکان و نونهالان، فرزندان خود را به گونه ای تربیت کنند که آینده این سرزمین را امام رضایی کنند.دین پرورر سخنان خود را با معرفی کتاب “خانواده” از مجموعه فرمایشات مقام معظم رهبری حفظه الله به پایان رساند.
در ادامه محمد تقی جلالی مداح و ذاکر اهل بیت به اجرای دکلمه و خواندن شعری در مدح و منقبت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و مولودی خوانی رضوی پرداخت. در این برنامه علاوه بر پذیرایی از دلدادگان حضرت خورشید، خادمیاران رضوی با اهدای کتب قرآنی به کودکان، یک روز امام رضایی خاطره انگیزی را در اذهان آنان رقم زدند.

همچنین در خدمتی مشابه، خادمیاران کانون بانوان و خانواده شهرستان قرچک ضمن گردهمایی در موسسه نسیم صبای ولایت به برگزاری کارگاه دختران نوجوان رضوی با محوریت معرفت به حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع) و بررسی مشکلات و موانع ازدواج در جامعه کنونی پرداختند. این جلسه که با سخنرانی ابریشم عزیزی از خادمیاران کانون بانوان و خانواده قرچک همراه بود، به ارائه راه حل های اجتماعی سالم در این خصوص پرداخته شد. عزیزی تصریح داشت: امام رضا (ع) عالم آل محمد (ص) و از دانشمندان زمان خود بودند که به مباحثه با دانشمندان و دیگر نخبگان می پرداختند. لازم به ذکر است که برای این دو برنامه مجموعا ۳۰ میلیون ریال هزینه شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مراسم اختتامیه برنامه های دهه کرامت در قرچک

مطلب پیشنهادی

آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

آیین تکریم دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در سالن همایش فرمانداری شهرستان برگزار شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *