رشد ۶۵ درصدی آثار ارسال به دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)/ تجلیل از نفرات برتر جشنواره های فرهنگی هنری رسانه ای در استان تهران

آیین اختتامیه جشنواره های فرهنگی و هنری رسانه ای امام رضا همراه با تجلیل از رتبه های برتر با حضور معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) پردیس فرهنگی و هنری مهرسان برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، نشست ویژه جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در استان تهران با حضورمحسن هوشمند معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، علیرضا جانه دبیرکانون های خدمت رضوی استان تهران و جمعی از هنرمندان با همکاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی و کانون هنر و محصولات فرهنگی استان تهران در پردیس فرهنگی و هنری مهرسان برگزار شد.
این مراسم پس تلاوت آیاتی از قرآن کریم، در معیت پرچم متبرک رضوی، ذکر صلوات خاصه و همخوانی سرود خدمت همراه بود و اشعاری توسط چایچیان از شعرای برجسته کشوری در وصف امام رضا(ع) سروده شد.
محسن هوشمند معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) در آیین اختتامیه جشنواره های فرهنگی و هنری رسانه ای امام رضایی با بیان اینکه رسانه و هنر ابزاری جهت نشان دادن محاسن کلام و آموزه های امام رضا(ع) است، اظهار داشت: رویکرد آستان قدس رضوی بر گسترش مشارکت های رسانه ای و توسعه خادمیاران رسانه ای در کشور است.
وی با اشاره به اینکه حدود ۳ هزار خادمیار رسانه ای در کشور ساماندهی شده که ۶۵۰ نفر از خادمیاران در استان تهران در حوزه رسانه خدمت می کنند، افزود: جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با هدف ارتقا سطح کیفی و کمی آثار رسانه ای رضوی است.
معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد میزان آثار ارسال شده رشد داشته گفت: جشنواره رسانه ای در ۸ استان کشور که آثار شاخصی تولید کرده اند برگزار شده و طی این نشست از خادمیاران برتر رسانه ای استانی آیین تجلیل به عمل آمد.
حسین رفیعیان مدیر موسسه فرهنگی هنری مهرسان در ادامه برنامه در خصوص آثار جشنواره مهر ثامن بیان کرد: تعداد یک هزار و ۱۹۲ عکس به دبیرخانه مهرثامن ارسال شد که طی ۲ روز داوری نفرات اول تا سوم انتخاب و اعلام شدند و سه اثر نیز تقدیر شد.
وی خاطر نشان کرد: از میان آثار ارسالی به دبیرخانه تعداد ۷۳ عکس به عنوان آثار منتخب جهت شرکت در نمایشگاه راه یافته و به برگزیدگان جوایزی همراه با گواهی حضور اهدا شد.
همچنین در ادامه مراسم از فریسا نکومنش راد، مدرس بین المللی غواصی و نجات غریق از فدارسیون ها ملی و بین المللی و معلم خلبان هواپیمایی کشور و رکورددار ورزش های آبی و هوایی کشور تجلیل شد.
نکومنش راد بانوی محجبه ایرانی، پرچم ایران و امام رضا(ع) را در ارتفاعات و مرزهای هوایی به اهتزاز در آورده و به تمام دنیا نشان داد که باید پاسدار خون شهدا باشیم.
این بانوی توانمند قصد دارد اولین نمایشگاه دفاع مقدس را در زیر آب به یاد شهدای غواص راه اندازی کرده و رکورد جدیدی آب نوردی را به نام خود ثبت کند.
در پایان این نشست از خادمیار امیرعلی جوادیان از تهران و نیزحمید عزیزی خانقاقی از کرمانشاه و حمیدرضا حبیبی از قوچان به عنوان نفرات برتر جشنواره مهر ثامن و خادمیاران استان تهران یاسر امامی فر در حوزه گرافیک، فاطمه ذاکری و سیده طیبه عزتی در حوزه گزارش نویسی و خبری و متین السادات فیروزی در بخش تولید پادکست و برنامه های رادیویی که رتبه های در دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) را کسب کردند آیین تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  رشد ۶۵ درصدی آثار ارسال به دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)/ تجلیل از نفرات برتر جشنواره های فرهنگی هنری رسانه ای در استان تهران

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *