به همت خادمیاران منطقه ۱۴ برگزار شد؛ جشن ولادت امام رضا(ع) در بوستان سهند

جشن ولادت امام رضا علیهه السلام به همت کانون های خدمت رضوی منطقه ١۴ و همکاری شهرداری منطقه ١۴ در بوستان سهند با حضور اقشار مختلف مردم و اهالی برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، در روز جمعه مصادف با ۱۰ ذی القعده و شب ولادت هشتمین آفتاب امامت و ولادت، جشن با شکوهی به همت خادمیاران و یاوران رضوی، شهرداری منطقه ١۴ در بوستان سهند با حضور اقشار مختلف مردم و اهالی مومن و ولایت مدار، برگزار شد.
این جشن با برنامه های متنوع و شاد از جمله مسابقات فرح بخش کودکان و نوجوانان دهه نودی، اجرای سرودهایی توسط گروه سرود محبان الحسن(ع) و سرود سلام فرمانده با استقبال و مشارکت پرشور کودکان و نوجوانان، مداحی مداح اهل بیت و همراه با خواندن اشعاری در مدح امام رئوف توسط  شاعر و خادمیار رضوی منطقه همراه بود.
به رسم شبهای دهه کرامت، میزهای خدمت رضوی از جمله مشاوره حقوقی، قرآن خوانی کودکان، مشاوره و مددکاری، هنر(میز خدمت کودکان و نونهالان)، کارآفرینی و اشتغال، کانون ایثار و شهادت و انجام تست قند خون در محل بوستان سهند برپا شده بود و خدمت رسانی به مدعوین و متقاضیان توسط خادمیاران رضوی منطقه انجام پذیرفت.
در آستانه اذان مغرب، خادمیاران و حاضرین بصورت دسته جمعی و پیاده به سمت مسجد شهید بهشتی، حرکت کردند. این مسجد واقع در خیابان نبرد شمالی نبش خیابان قیام، از مساجد فعال و پر مخاطب شرق تهران می باشد که در ابتدای دهه ۶۰ توسط مردم و خیرین منطقه، ساخته شده است.
پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاءبه امامت حجت الاسلام و المسلمین مقدسی، مجلس همراه شد با نوای روحبخش قرآن کریم توسط معلم و قاری ممتاز کشورمان مهدی علیزاده و سپس مصطفی حبیبی دبیر ستاد دهه کرامت منطقه سخنانی درخصوص گزارش فعالیت های خادمیاران و کانون خدمت رضوی منطقه در دهه مبارک کرامت خدمت نمازگزاران محترم، ارائه کرد.
در ادامه مراسم این شب با مدیحه سرایی و سرود خوانی مداحان اهل بیت، مزین شد به پرچم متبرک رضوی و با ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع) و زیارت پرچم متبرک، به اتمام رسید.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران منطقه ۱۴ برگزار شد؛ جشن ولادت امام رضا(ع) در بوستان سهند

مطلب پیشنهادی

تذهیب و نگارگری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با خادمیاران رضوی منطقه ۱۹تهران

کارگاه هنری تذهیب و نگارگری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با تهیه کارت پستال خاص و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *