محفل هیئت خدام الرضا(ع) در شهرقدس برگزار شد

مسوول نمایندگی حوزه ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرقدس در محفل هیئت خدام الرضا گفت: مدیریت امام سجاد(ع) و نقش آفرینی حضرت زینب(س) از مهمترین بخش‌های قیام امام حسین(ع) است.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، محفل هیئت خدام‌الرضا علیه‌السلام شهرستان قدس با حضور خادمیاران و یاوران رضوی در اولین چهارشنبه شهریور ماه در مصلی بزرگ شهرقدس مقارن با نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار شد.

این مراسم در معیت پرچم متبرک حرم امام رضا(ع)، همخوانی صلوات خاصه حضرت، قرائت زیارت عاشورا و امین‌الله همراه بود.

حجت‌الاسلام حسنی مسوول نمایندگی حوزه ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرقدس در بخشی از سخنرانی این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام سجاد(ع) اظهار کرد: عاشورا دارای ۲ بخش است که بخشی از صحنه عاشورا و دلاوری‌ها و فرماندهی و اداره صحنه به دست سیدالشهدا(ع) را شاهد هستیم و بخش دوم که مدیریت امام سجاد(ع) و نقش آفرینی حضرت زینب(س) اتفاق افتاده که این موارد جزو مهمترین بخش‌های قیام امام حسین(ع) است.

وی گفت: امام سجاد(ع) طی دوره امامتشان فعالیت‌های دینی و فرهنگی بسیاری در خفقان بارترین دوران انجام دادند که نتیجه آن تربیت هزار شاگرد بود که توانستند آموزه‌های دینی را به مناطق مختلف انتقال دهند و مردم را با اسلام آشنا سازند.

سخنران مراسم ادامه داد: حضرت زین‌العابدین(ع) همچنین در دوران امامت خود آثار گران‌بهایی مانند صحیفه سجادیه و رساله حقوقی و احادیث بسیاری در روایات شیعه را به جا گذاشتند.

در ادامه این محفل معنوی خادمیاران رضوی با مداحی و سینه زنی به عزاداری پرداخته و در پایان با توزیع خیرات توسط خادمیاران رضوی و خیرین، پذیرایی انجام شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  محفل هیئت خدام الرضا(ع) در شهرقدس برگزار شد

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *