فعالیت های مومنانه خادمیاران رضوی اسلامشهر در ایام ماه مبارک رمضان

مراسم افطاری ساده در کنار خانواده شهید مدافع امنیت شهید حسین تقی‌پور برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با ایام ماه بندگی خدا و به نیت اولین مظلوم عالم حضرت امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام سفره افطاری ساده در شهرستان اسلامشهر در معیت پرچم متبرک حرم مطهر رضوی حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی(ع) انجام شد.

داود آذرنوش جانشین دفترخدمت رضوی استان تهران بیان کرد: باید این سنت حسنه را قدر دانست و این حرکت جهاد گونه که خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان پایه گذاری کرده اند را برای همیشه حفظ کنند و این مراسمات را ارج نهند.

هرساله در سطح شهرستان به صورت افطاری به صورت پک شامل( نان، پنیر، سبزی، خرما، آب و شیر) برگزار میشد ولی امسال این سنت به سفره افطاری ساده در کنار خانواده‌های‌ معظم شهدا و به نیت حضرت علی بن ابیطالب علیه‌السلام تغییر کرد.

علی اکبر رستمی دبیر کانون های خدمت رضوی اسلامشهر خاطر نشان کرد:در ایام ماه مبارک رمضان کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر با همت خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر و موسسه فرهنگی شهیدانه سفره احسان و افطار در محله امام رضا علیه‌السلام با حضور اهالی محترم و خانواده های شهدا تدارک دیده شده به نیت گسترش سنت حسنه افطاری ساده که انشالله بتونیم با گسترش این سنت حسنه مردم رو ترقیب کنیم به افطاری دادن که در احادیث فراوانی از معصومین و پیامبر اکرم(ص) اهمیت و جایگاه افطاری دادن به مسلمان بیان شده انشالله که مؤمنین بتونن در کنار هم با زبان های روزه در زمان‌های افطار و دعاهای مقبول انشالله فرج مولایمان صاحب الزمان(عج) رو از خدا بخواهیم. تمام این تدارکات رو خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان اسلامشهر بدون هیچ گونه اعتباری از دستگاه ها و نهادهای اداری را داشته اند.

در پایان مراسم وی بیان کرد:این برنامه از سال‌های قبل یک تفاوتی دارد و آن هم این بوده‌ است که امسال در کنار خانواده‌های‌ شهدا به ویژه شهید مدافع امنیت حسین تقی‌پور برگزار شد که با هماهنگی و همکاری خادمیاران و یاوران رضوی کانون های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر و به ویژه میزبان افطاری ساده در کنار خانواده‌های‌ شهدا باشیم.

انتهای پیام/خبرنگار مصطفی مسیبی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  فعالیت های مومنانه خادمیاران رضوی اسلامشهر در ایام ماه مبارک رمضان

مطلب پیشنهادی

آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *