سفره افطاری ساده به میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در محله شهرک شکوفه

مراسم افطاری در کنار خانواده‌های‌ معظم شهدا و جمعی از مردم روزه دار و مومن محله شهرک شکوفه منطقه نوزده تهران برگزار شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سفره افطاری ساده درمسجد امام زمان (عج) شهرک شکوفه به میزبانی هیئت خدام الرضا(ع) کانون های منطقه نوزده تهران در معیت پرچم متبرک حرم مطهر رضوی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) انجام شد.

پس از تلاوت آیات قرآن کریم توسط قاری قرآن ساریجلو از خادمیاران منطقه، صادق نوران دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه طی گزارشی اظهار کرد: در سال جدید مسئله مهمی که پیش رو داریم روز قدس می باشد که برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین بخصوص مردم بی دفاع غزه در راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده خود، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد.

در ادامه وی به معرفی و فعالیت کانون های خدمت رضوی پرداخت که با توجه به وجود محرومیت هایی که در سطح کشور داریم و برای حمایت از این قشر از افراد جامعه کانون های خادمیاران با شرح وظایف محوله به منظور خدمت به قشر نیازمند جامعه شکل گرفته و در این رابطه طبق اهداف آستان قدس رضوی نسبت به ترویج فرهنگ امام رضایی فعالیت می کند.

نوران ضمن برشمردن اهداف و فعالیتهای کانون خادمیاران رضوی از عموم حاضرین و مردم محله شکوفه دعوت کرد کسانی که به نحوی میتوانند در زمینه خدمت به نیازمندان جامعه توانایی لازم را داشته باشند وارد عرصه خدمت بشوند تا پس از طی کردن مراحل لازم در خدمت آستان قدس رضوی قرار گیرند.

دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه نوزده تاکید کرد خادمیاران منطقه و مسئولان کانونها در سال جاری نسبت به ثبت گزارش فعالیتهای خود به صورت ماهانه برحسب مصداقهای کانون اقدام کنند.

وی افزود: خادمیاران فعال در سطح منطقه باید بتوانند از ظرفیت ها و توانایی های بالقوه صنوف مختلف واقع در منطقه در جهت کمک به نیازمندان نهایت استفاده و بهره گیری لازم را داشته باشند.

در ادامه مراسم رضا دادخواه مسئول کانون وقف و نذر گزارشی از مجموعه اقدامات این کانون در جهت تهیه البسه و پوشاک عید، کمک به سیل زدگان سیستان وبلوچستان، کمک به آزادی زندانیان و سایر مواردی که در حیطه وظایف کانون وقف و نذر بوده ارائه کرد.

درادامه جلسه هیئت خدام الرضا، مراسم پرچم گردانی متبرک شده امام رضا (ع) در بین روزه داران حاضر در مسجد امام زمان (عج) برای تمسک جستن توسط خادمیاران حاظردر مراسم صورت پذیرفت.

در پایان مراسم، حجت الاسلام والمسلمین افشار معاون فرهنگی کانون خدمت رضوی منطقه نوزده، پیرامون ارزش و جایگاه روز قدس و حضور مسلمین در راهپیمایی این روز تاریخی بیاناتی را ایراد کرد.

وی اظهار کرد: قدرت اسرائیل یک قدرت پوشالی بوده و در مقابل قدرت و استقامت مردم غزه کم آوردند. پس وظیفه شرعی و سیاسی ما مسلمانان هست که در این روز برای مقابله با توطئه های استکبارجهانی حضور چشمگیر داشته باشیم و به آنان اثبات کنیم مردم غزه تنها نیستند.

انتهای پیام/خبرنگار محمود کیانی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  سفره افطاری ساده به میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در محله شهرک شکوفه

مطلب پیشنهادی

نشست مسئول کانون وقف و نذرخدمت رضوی منطقه نوزده تهران با معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در آستانه دهه مبارک کرامت

مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران جهت هماهنگی به مناسبت ویژه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *