عید بندگی /همبستگی خادمیاران رضوی در ارائه خدمات به نمازگزاران

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران با طبخ ۱۰ هزار پرس عدسی و برپایی چایخانه حضرتی میزبان نمازگزاران عید فطر در مصلای امام خمینی(ره) بودند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، وحید ابراهیم یزدی دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک عید بزرگ بندگی گفت: خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران از روز قبل عید فطر مشغول آماده سازی و طبخ ۱۰ هزار پرس عدسی برای کانون‌های خدمت رضوی کل استان تهران بودند و ۴هزار پرس را در چایخانه حضرتی منطقه۵ در مسیرهای منتهی به مصلای تهران در خیابان خرمشهر توزیع کردند.

وی افزود: با عنایت امام رئوف کانون‌های خدمت رضوی منطقه۵ تهران، با برپایی چایخانه امام رضا علیه السلام و ایستگاه پذیرایی به میزبانی از نمازگزاران پرداختند و مسیر به عطر چای حضرتی عطرآگین شد.

ابراهیم یزدی گفت: از ساعت ۲ صبح روز عید فطر در محل چایخانه حضرتی حاضر و مشغول برپا کردن چایخانه بودند تا نمازگزاران به موقع قبل از نماز عید پذیرایی شوند.

وی به دیگر خدمات خادمیاران در عید بندگی اشاره کرد و گفت: خادمیار رضوی در کنار چایخانه به تعمیر و برطرف کردن مشکل ویلچر نمازگزاران پرداخت و همچنین با مشارکت شهرداری منطقه ۵ تهران اقلامی نظیر ساندویج، آب میوه، شیرینی توزیع شد.

گفتنی است خادمیاران با زمزمه صلوات خاصه حال و هوای نمازگزاران را در این روز شکرگزاری و سربلندی از یک ماه بندگی به مشهد مقدس و امام مهربانی‌ها گره زدند و چشمهایی در هوای نیمه ابری بارانی شد…

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  عید بندگی /همبستگی خادمیاران رضوی در ارائه خدمات به نمازگزاران

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *