طرح ختم نیم حزبی قرآن کریم

همزمان با ایام فاطمیه طرح ختم گروهی نیم حزبی روزانه قرآن کریم در منطقه ١۴ تهران انجام شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و انس بیشتر با قرآن کریم طرح ختم گروهی با همکاری دارالقرآن کریم آستان قدس و کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ١۴ در ایام فاطمیه و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.
در این طرح یک جلد دفترچه قرائت قرآن اهدایی حرم مطهر رضوی شامل ٢۴٠ ردیف به هر شخص داده می شود، که هر نفر متعهد می‌شود به مدت ٨ ماه روزی ٢.۵ صفحه قرآن بر اساس ردیف مشخص شده تا انتهای ردیف ٢۴٠ و مجدداً از ردیف شماره ١ تا همان ردیفی که شروع نموده، تلاوت کنند.
بدین ترتیب پس از پایان دور اول، ٢۴٠ ختم به صورت گروهی و یک ختم کامل به صورت انفرادی قرائت می‌شود. به هر دلیلی توفیق قرائت در هر روز حاصل نشد در روزهای دیگر می بایست جبران شود.
در صورت فرد تمایل به ادامه تلاوت گروهی پس از اتمام دور اول با شماره تلفن های مندرج در دفترچه به منظور دریافت ردیف جدید تماس حاصل می کند.

گفتنی است که دور اول این طرح در دهه کرامت در منطقه ١۴ اجرایی شد و دور دوم آن همزمان با دهه ولایت و امامت و از روز عید سعید غدیرخم آغاز شد. و اکنون همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) دور سوم آن آغاز شده است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  طرح ختم نیم حزبی قرآن کریم

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *