شادی دختران شاهد با عنایت ویژه شمس الشموس/ خادمیاران با برگزاری جشن شادی را به دانش آموزان هدیه دادند

دختران دبستان شاهد حضرت زینب(س) میزبان خادمیاران رضوی شدند و خادمیاران کانون بانوان و خانواده تلاش خود را برای شادی دانش آموزان کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، شهناز سیفی مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد منجی بشریت امام زمان(عج)گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی با مسئولان دبستان شاهد حضرت زینب(س) همزمان با چهارشنبه های امام رضایی و سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) جشن باشکوهی در مدرسه دخترانه برگزار شد.

وی اظهار داشت: نکات تربیتی و معنوی را به دانش آموزان یادآوری کردیم با زبان ساده اینکه از امامی که در پس پرده غیبت است چگونه استفاده کنند، نوجوانان ما باید لحظه به لحظه از امام زمان (ع) بهره بگیرند .در تمامی مراحل درس و زندگی هرگاه توکل به خدا کردند و پشت سرش «یا مهدی ادرکنی » را بگویند یعنی از او هم به عنوان ولی و امامم کمک بخوان،…

سیفی عنوان کرد: اجرای سرود بی کلام پیرامید مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت، نمایش فرشته های مولود در ۲ سانس برای ۲ گروه از دانش آموزان اجرا شد و بعد از ‌نمایش کلیپ شاهزاده روم ، حرکت نمادین فرشته ها و وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا ﴿۸۱﴾. و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است قرائت و تفسیر شد. در ادامه با اجرای مسابقه هدایایی به برگزیدگان اهدا شد.

گفتنی است خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک بین سانس های اجرا به مدرسه آمدند و از همسر شهید سعید انصاری که در مراسم حضور داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  شادی دختران شاهد با عنایت ویژه شمس الشموس/ خادمیاران با برگزاری جشن شادی را به دانش آموزان هدیه دادند

مطلب پیشنهادی

برپایی میزهای خدمت و غرفه های فرهنگی و هنری در جوار مزار شهدا

در آستانه‌ی میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، بانوان کانون تعلیم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *