برپایی میزهای خدمت و غرفه های فرهنگی و هنری در جوار مزار شهدا

در آستانه‌ی میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، بانوان کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، یاد و خاطره‌ی جان‌فشانی‌های این اسطوره‌های ایثار و شهادت را گرامی داشتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، در سراسر ایران اسلامی، هر ساله در مناسبت‌های مختلف، مردم با حضور در گلزار شهدا، نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام می‌کنند و با نثار گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره آنان را گرامی می‌دارند. به همین منظور بانوان کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با قرائت فاتحه و نثار گل، با شهدای والامقام تجدید عهد و پیمان کردند.

پوربافرانی مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در این مراسم، ضمن ابراز ارادت به ساحت مقدس شهدا، گفت: ما امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا با شهدایمان صحبت کنیم، از آنها درس ایثار و فداکاری بیاموزیم و به آنها بگوییم که راهشان را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) الگوی زن مسلمان ایرانی هستند و ما باید با الگوگیری از این بزرگواران، در مسیر عفاف و حجاب گام برداریم و حافظان حریم ارزش‌های اسلامی باشیم.

پوربافرانی در خاتمه گفت : این فعالیت که با مشارکت کانون های مختلف منطقه از جمله تعلیم و تربیت، کتابخوانی و قرآنی برگزار شد شامل برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی بود و با استقبال بسیار خوبی از طرف بانوان و دختران به رده سنی کودکان و نوجوان روبرو شد.

وی اظهارداشت:حضور بانوان در این مراسم معنوی، نمادی از پیوند ناگسستنی نسل امروز با شهدای انقلاب و تجلی‌گر روحیه ایثار و شهادت در جامعه ایرانی است. امید است که با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یاد و خاطره‌ی شهدای والامقام همواره گرامی داشته شود و نسل‌های آینده نیز با درس‌آموزی از این اسطوره‌های فداکاری، در مسیر تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برپایی میزهای خدمت و غرفه های فرهنگی و هنری در جوار  مزار شهدا

مطلب پیشنهادی

بمناسبت دهه کرامت اردوگاه شهید باهنر میزبان سفیران مهربانی شدند

خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، در معیت پرچم دلهای عتشقان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *