گرامیداشت روز دختر در نسیم خوش دهه مبارک کرامت در منطقه نوزده تهران

به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، جشنی با شکوه در معیت پرچم متبرک امام رضا(ع) برگزار کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، در این مراسم که با حضور جمعی از دختران و بانوان در محله خانی آباد نو و حسینیه امام زمان(علیه السلام) برگزار شد ؛ حضور خادمیاران رضوی و پرچم متبرک امام رضا(ع) فضای معنوی خاصی به این جشن بخشیده و حاضران در مراسم با شور و اشتیاق، تبرکات آستان قدس رضوی را دریافت ‌کردند.

خانم ابوالفضل زاده، مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه نوزده تهران ، ضمن تبریک این روز خجسته به تمامی دختران ایران، اظهار داشت : روز دختر، فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ دختران و ترویج فرهنگ تکریم و منزلت آنان در جامعه است. در این روز، باید با تأکید بر نقش خطیر دختران در خانواده و جامعه، زمینه‌های شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های آنان را فراهم نمود و با حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه، مسیر را برای حضور فعال و مؤثر آنان در عرصه‌های مختلف هموار ساخت.

ابوالفضل زاده در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد:

ما باید با برنامه‌ریزی صحیح و ایجاد فرصت‌های برابر، زمینه‌های رشد و بالندگی دختران را فراهم نموده و با حمایت و پشتیبانی از آنان، گامی بلند در جهت توسعه و پیشرفت کشور برداشت. نسیم خوش روز دختر، در آغازین روزهای دهه کرامت، نویدبخش آینده‌ای روشن و سرشار از امید برای دختران ایران زمین است. امید است با همدلی و همزبانی مسئولان و خانواده‌ها، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها و توانمندی‌های دختران در عرصه‌های مختلف باشیم و عطر خوش حضور و مشارکت فعال آنان در مسیر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی، همواره در فضای جامعه طنین‌انداز گردد .

این اقدام در راستای رویداد ملی دختیژن و در جهت ترویج فرهنگ تکریم و احترام به دختران و نیز ترویج فرهنگ رضوی در بین خانواده‌ها انجام شد.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  گرامیداشت روز دختر در نسیم خوش دهه مبارک کرامت در منطقه نوزده تهران

مطلب پیشنهادی

بمناسبت دهه کرامت اردوگاه شهید باهنر میزبان سفیران مهربانی شدند

خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، در معیت پرچم دلهای عتشقان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *