به همت خادمیاران منطقه ۱۴ تهران برگزار شد؛ جشن سالروز ولادت امام رضا(ع) در بوستان زیتون

به همت کانون های خدمت رضوی منطقه ١۴ تهران و مشارکت ناحیه ۵ شهرداری منطقه ١۴ و با حضور پرشور مردم دارالمونین تهران جشن ولادت امام رضا(ع) در بوستان زیتون برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، در روز ولادت هشتمین آفتاب امامت شمس الشموس حضرت امام رضا(ع) مصادف با ١١ ذی القعده، مراسم اختتامیه دهه کرامت همراه با برگزاری جشن میلاد به همت خادمیاران و یاوران رضوی، ناحیه ۵ شهرداری منطقه ١۴ و با حضور مردم ولایت مدار دارالمومنین تهران در بوستان زیتون واقع در محله حسین آباد دولاب، انجام گردید.

این مراسم با شکوه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و توسل به امام رئوف(ع)، آغاز شد. در ادامه محمدعلی متبحری مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه ١۴ ضمن تبریک ایام ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) و عرض خیرمقدم به حضار گرامی، گزارش مختصری از برنامه ها و مراسمات دهه کرامت منطقه را ارائه و اظهار داشت: ابتدای این دهه همزمان با تولد حضرت معصومه(س)، با مراسم نصب پرچم متبرک و ١۴۴ متری رضوی در اتوبان شهید محلاتی ابتدای خیابان نبرد جنوبی شروع شد و همه روزه بیش از ٢ تا ٣ مراسم از جمله کاروان مهربانی، ٨ شب ٨ مسجد، غبار روبی مزار شهدا، جشن های محله ای و خیابانی، زیارت بقاع متبرکه، کاروان زیر سایه خورشید، برگزاری هیئت خادم الرضا(ع)، جشن بزرگ ولادت امام رضا(ع) در ورزشگاه شهید سعیدی و …توسط خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد و مراسم اختتامیه نیز با حضور شما عزیزان و مردم ولایت مدار منطقه در این بوستان، در حال برگزار می باشد.

وی در ادامه افزود: تمام تلاش و هدف خادمین شما در این منطقه، آشنایی و گسترش فرهنگ امام رضایی و جاری شدن این فرهنگ غنی در مسیر زندگی و خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان می باشد.
پس از سخنرانی مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه، مراسم با اجرای برنامه های متنوع و شادی بخش از جمله مسابقات کودکان و نوجوانان، اجرای سرودهایی توسط گروه سرود مرصاد، مداحی و سرودخوانی خادمیاران و مداحان رضوی و …، ادامه یافت.

به رسم قدردانی از زحمات برخی از منتخبین و دست اندکاران مراسمات دهه کرامت منطقه، از هشت نفر از این عزیزان تقدیر و هدایای متبرکی، اهدا شد. همچنین جوایز متبرک مسابقات قرآنی و خطبه های نهج البلاغه که توسط کانون های خدمت رضوی برگزار شده بود نیز به برندگان این مسابقات، تقدیم شد.
به رسم دیگر ایام و مراسم های دهه کرامت، میزهای متنوع خدمت رضوی از جمله مشاوره حقوقی، مشاوره و مددکاری، میز خدمت کودکان و نونهالان، کارآفرینی و اشتغال، پاسخگویی به سوالات مراجعین در زمینه بیماری های مخصوص بانوان توسط خادمیار پزشک کانون علمی، میز خدمت شهدایب در مجاورت مراسم جشن میلاد در حال خدمت رسانی به مدعوین و متقاضیان بودند.

مراسم با اجرای سرود سلام فرمانده توسط گروه سرود مرصاد و با همراهی مدعوین و حضور پرشور کودکان و نوجوانان منطقه ادامه پیدا کرد و با ورود پرچم متبرک رضوی و با ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع) و زیارت پرچم متبرک، به اتمام رسید.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران منطقه ۱۴ تهران برگزار شد؛ جشن سالروز ولادت امام رضا(ع) در بوستان زیتون

مطلب پیشنهادی

تداوم خدمت/برپایی جشن ازدواج یک زوج زیر سایه شمس الشموس

عنایت امام رئوف خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران شادی گرفتن جشن ازدواج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *