دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهید دفاع مقدس درروستای حصارساتی شهرستان شهریار

خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهید هشت سال دفاع مقدس رضا علیشاهی در روستای حصارساتی شهرستان شهریار دیدار کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی و در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برنامه دیدار، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهید دفاع مقدس رضا علیشاهی در شهرستان شهریار اجرا شد.
خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپندان، گلاب، رضا جان گویان و با نوای” ای صفای قلب زارم” به دیدار خانواده معظم شهید دفاع مقدس رفتندو مورداستقبال آنان قرار گرفتند.
برادر شهیدبه عنوان همرزم شهید با بیان خاطراتی از ایثار و رشادت های برادر شهیدش گفت: « برادرم، معتقد، مظلوم، فداکار، شوخ طبع و شجاع بود. در یکی از عملیات ها طوری وانمود کرد که دشمن شیمیایی زده و رزمندگان به بلندی رفتند، دیدیم خودش نیامد متوجه شدیم مزاح کرده، یقین داشتم که اگر رضا دریک عملیاتی شرکت کند حتما به شهادت می رسد، چون می دانستم که او سخت ترین شرایط و گزینه ها را انتخاب می کند، درحین عملیات به کمک آرپی جی زن می رود و به او مهمات می رساند، اما متوجه می شودتیربارچی هم به مهمات نیاز دارد که درهنگام رساندن مهمات به تیربارچی مورد هدف دشمن بعثی قرار می گیرد و به فیض شهادت نائل می شود. »
مدیحه سرایی و اقامه روضه توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهیدعلیشاهی بود.


شهیددفاع مقدس رضا علیشاهی متولدسال ۱۳۳۹ درتاریخ ۱۳۶۴/۰۵/۲۵ در منطقه فکه عملیات عاشورای ۳ به درجه رفیع شهادت نائل شد و مزار مطهرش در گلزارشهدای آستان مقدس عباس بن علی روستای حصار ساتی شهرستان شهریار قراردارد.
گفتنی است، خانواده معظم شهیدعلیشاهی ضمن قدردانی از خادمین رضوی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بر پاسداشت و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی تآکیدکردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهید دفاع مقدس درروستای حصارساتی شهرستان شهریار

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *