مراسم بزرگداشت روز نوجوان و میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان و میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مراسمی با حضور دانش آموزان و خانواده‌ها در سالن اجتماعات آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر (ع) و سیده حمیده خاتون (س) باهمکاری خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، مراسم بزرگداشت روز نوجوان(بسیج دانش آموزی) و میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با همکاری خادمیاران کانون عمومی محله باغ فیض، تولیت و هئیت امنای آستان امامزادگان سیدجعفر علیه السلام و سیده حمیده خاتون سلام علیها در سالروز شهادت محمد حسین فهمیده، برگزار شد.

شهید فهمیده نوجوان ١٣ ساله‌ای بود که در دوران دفاع مقدس در حین عملیات انتحاری علیه تانک های عراقی به شهادت رسید.

سید محمود ابوالقاسمی در سخنرانی این مراسم معنی لغوی ایمان را بیان کرد و گفت: ایمان از امنیت و آرامشی که در قلب مومن است نشات می‌گیرد و یکی از اسامی خداوند ایمان است.

برنامه با اجرای دو قطعه سرود توسط گروه بشری از مرکز فرهنگی شهدای باغ فیض ادامه پیدا کرد و در آخر مراسم محمد حسین حدادیان از مداحان اهل بیت به مداحی پرداخت.

گفتنی است حوادث اخیر ناآرامی‌ها و شهادت سه دانش آموز در حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)، برادر امام رضا علیه السلام و شهادت طلبه بسیجی آرمان علی وردی از بسیجیان منطقه ۵ و حضور خادمیاران رضوی حال و هوای معنوی را ایجاد کرد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مراسم بزرگداشت روز نوجوان و میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *