جشن دخترانه / لذت گفت وگو با خدا و رسیدن به سن تکلیف دختران مددجوی شهرستان پاکدشت

جشن تکلیف ۳۰ نفر از دانش آموزان مددجوی کمیته امام خمینی (ره) تحت عنوان دختران ماه توسط کانون بانوان و خانواده کرامت رضوی و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در کانون فرهنگی امام حسین علیه السلام برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، راضیه افخمی دبیر کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان پاکدشت گفت : برنامه جشن تکلیف دختران تحت عنوان ویژه برنامه دختران ماه با همراهی دبیرخانه کانون خدمت رضوی استان و با محوریت کانون بانوان و خانواده تدوین شده است که این ویژه برنامه در کانون فرهنگی امام حسین (ع) برای ۳۰ نفر از دانش آموزان مدد جوی کمیته امام خمینی (ره) برگزار شد .

وی افزود : رسیدن به سن تکلیف آغاز زمینه رشد، تعالی و بندگی است که با رسیدن به سن ۹ سالگی تاج بندگی بر سر فرشته های زمینی گذاشته می‌شود.

افخمی در ادامه با بیان ارتباط خوب امام رضا (ع) با کودکان گفت : کودکان وقتی به زیارت امام رضا (ع) مشرف می شوند حال وهوای بسیار قشنکی در حرم دارند و به همین دلیل این مراسم معنوی با حضور خادمیاران رضوی برگزار شد .

این ویژه برنامه با حضور حجت الاسلام طحامی مسئول فرهنگی حوزه علمیه امام صادق علیه السلام و جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

در این مراسم که در فضایی معنوی و روح بخش برگزار شد دختران با اجرای سرود دسته جمعی آغاز فصل عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند و در پایان نیز هدایای متبرک توسط خادمیاران رضوی به دختران اهدا شد.

انتهای پیام/محمد اکبری میاندشتی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جشن دخترانه / لذت گفت وگو با خدا و رسیدن به سن تکلیف دختران مددجوی شهرستان پاکدشت

مطلب پیشنهادی

پرچم متبرک رضوی در جمع عزاداران شهادت امام صادق(ع) منطقه ۲۱

پرچم متبرک رضوی مجلس عزاداران شهادت شیخ الائمه امام صادق علیه السلام، تهرانسر را متبرک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *