تبریک روز پدر به نیابت از شهدا/تجلیل از پدران شهدا با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران همزمان با فرارسیدن ولادت مولود کعبه، حضرت علی (ع)، از پدران شهدا تجلیل کردند. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید جان نثار مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از دیدار خادمیاران با پدران شهدا خبر داد و گفت: پدران شهدا، الگوهای برتر و اسوه‌های فداکاری جامعه اسلامی هستند که با تقدیم ثمره زندگی خود، عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند.

وی اظهار داشت: در سالروز میلاد امیرالمومنین علی(ع) با همکاری کانون محله ای باغ فیض و کانون تبلیغ دینی و مداحی خدمت رضوی منطقه ۵ و حضور سرهنگ پاسدار محمد رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قدس به دیدار خانواده شهید احمد جباری و شهید اصغر امن زاده رفته و به مناسبت گرامیداشت مقام پدر از پدران این بزرگمردان با اهدای هدایای متبرکی تجلیل شد.

شهید احمد جباری در سال ۱۳۴۲، در تهران به‌دنیا آمد. او تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد و پس از مدتی به سربازی رفت و در ژاندارمری مشغول به خدمت شد و با شروع جنگ تحمیلی به صف رزمندگان اسلام در جبهه‌ها پیوست. وی سرانجام در ۲۸ خردادماه ۱۳۶۶، در زبیدات به درجه رفیع شهادت رسید و جاویدالاثر شد.

شهید اصغر امن زاده چهارم مهر ۱۳۴۷، در تهران چشم به جهان گشود. دانشجوی کارشناسی در رشته زبان خارجه بود. مدرس زبان بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. یکم مرداد ۱۳۶۷، با سمت تک تیرانداز در شلمچه بر اثر بمباران شیمیایی و اصابت گلوله به سینه شهید شد.

کتاب جام زهر روایتی از سرگذشت و خاطرات شهید کشتی گیر اصغر امن زاده نوشته ثریا منصور بیگی آبان ماه امسال رونمایی شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تبریک روز پدر به نیابت از شهدا/تجلیل از پدران شهدا با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *