نگاهی گذرا به عملکرد خادمیاران رضوی کانون قرآن منطقه ۱۴ تهران

خادمیاران کانون قرآن در سایه پربرکت کلام‌الله مجید به محبان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران و یاوران کانون قرآنی خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران همواره فعالیت‌های مستمر و چشمگیری دارند و هرجا فضایی برای عرض ارادت به محضر حضرت ثامن الحجج(ع) و خدمت به دوست‌داران آن حضرت فراهم باشد، خالصانه و فعالانه حضور می‌یابند.

فعالان کانون قرآن در راستای ترویج معارف قرآنی، نهادینه‌کردن انس و الفت با این کتاب مقدس و بهره‌مندی از انوار نورانی و بی‌بدیل آیات مطهر آن به ارائه آموزش‌ها و برنامه‌های فرهنگی قرآن‌محور مختلف مانند قرائت، حفظ، ترجمه، تفسیر و… برای رده‌های سنی مختلف می‌پردازند.

خادمیاران و یاوران رضوی کانون قرآن به مدد از این مصحف شریف حتی در منازل خود هم به نیت خدمت به محبان و دلدادگان حضرت ضامن آهو محفل قرآنی برپا می‌کنند و برای ادای دین به کتاب آسمانی مسلمانان گام‌هایی در ظاهر کوچک؛ اما مؤثر و قابل ستایش برمی‌دارند.

از اقدامات و خدمات بی‌ریای اعضای کانون قرآن می‌توان به مواردی همچون برپایی محافل قرآنی در مزار شهدای گمنام منطقه، میادین، مساجد، فرهنگسراها، مسیرهای راهپیمایی‌های ملی و مذهبی، حضور در منازل خانواده شهدای قرآنی منطقه و تقدیر از آن‌ها، تلاوت مجلسی قاریان خادمیار منطقه در مناسبت‌های مختلف، برگزاری طرح‌های گوناگون قرآنی و دوره‌های آموزشی مجازی و حضوری، برگزاری دوره‌های تفسیر نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، راه‌اندازی کانال امام‌شناسی ویژه کودکان، ختم قرآن گروهی، اجرای سرود توسط گروه دختران رضوان و… اشاره کرد.

یکی از ویژه‌برنامه‌های کانون قرآن منطقه دارالمؤمنین تهران، برپایی و ارائه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی متنوع برای خردسالان در مهدالرضا(ع) در ایام، مناسبت‌ها و مکان‌های گوناگون است.

همچنین حضور در هیئت خدام‌الرضا(ع) و برپایی میز خدمت قرآنی، معجزه جاوید رسول اکرم(ص) را به کانون توجه حاضران در این مراسم معنوی تبدیل کرده است.

انتهای پیام/خبرنگار حمیده عباسی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نگاهی گذرا به عملکرد خادمیاران رضوی کانون قرآن منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

شور و شوق وصف ناپذیر در تکیه اعظم مکتب العباس (ع) با حضور خادمیاران

تکیه اعظم مکتب العباس (ع)، از بزرگترین و مشهورترین تکایای آذری زبان ها در شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *