کانون کتاب و کتاب‌خوانی خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران مسابقه کتاب‌خوانی برگزار می کند

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امیرالمؤمنین(ع)  کانون کتاب و کتاب‌خوانی خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران مسابقه کتابخوانی برگزار می کند.
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مینا رفعتی، مسئول کانون کتاب و کتاب‌خوانی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴، اعلام کرد: به مناسبت زادروز میلاد فرخنده حضرت مولای متقیان علی(ع) مسابقه‌ای ویژه خادمیاران و یاوران رضوی منطقه برگزار خواهد شد.
وی گفت: خادمیاران این کانون میلاد صدیق اعظم حضرت علی(ع) را بهانه‌ای  برای تورق و خوانش کتاب شریف نهج‌البلاغه قرار دادند؛ مصحفی که پس از قرآن کریم، بزرگ‌ترین دستور زندگی مادی و معنوی و بالاترین کتاب رهایی‌بخش بشر است.
مسئول کانون کتاب و کتاب‌خوانی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ افزود: این مسابقه با محوریت نامه ۳۱ نهج‌البلاغه حضرت امیر(ع) که «توصیه‌های امیرالمؤمنین(ع) به امام حسن مجتبی(ع)» نامیده شده است، در بازه زمانی پنجم تا سیزدهم بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.
مینا رفعتی در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/Dfo9PlyS در این مسابقه شرکت کنند.
همچنین به سه نفر از برگزیدگان به قید قرعه مبلغ دومیلیون ریال اهدا و اسامی برندگان در کانال کانون‌های خدمت رضوی منطقه  ۱۴ به نشانیeitaa.com/aqr_tehran14 اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/خبرنگار حمیده عباسی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  کانون کتاب و کتاب‌خوانی خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران مسابقه کتاب‌خوانی برگزار می کند

مطلب پیشنهادی

طبخ و توزیع ۸۸۸ پرس غذا در آستانه سالروز میلاد امام مهربانی ها

در آستانه سالروز میلاد امام مهربانی ها ۸۸۸ پرس غذای گرم توسط خادمیاران رضوی منطقه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *