به همت خادمیاران رضوی برگزار شد؛جشن میلاد حضرت معصومه(س) در هیأت خدام الرضا(ع) در شهرستان دماوند

به همت خادمیاران رضوی شهرستان دماوند جشن میلاد حضرت معصومه(س) در هیات خدام الرضا(ع) برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، در نخستین روز دهه کرامت، جشن میلاد حضرت معصومه(س) در هیأت خدام الرضا(ع) با حضور خادمیاران و یاوران رضوی و دلدادگان امام رئوف(ع) برگزار شد.
این مراسم با قرائت قرآن و زمزمه صلوات خاصه حضرت رضا علیه‌السلام در امامزاده شمس الدین محمد (ع) آغاز شد، در این مراسم جواد حاج علیرضایی مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند به تشریح برنامه ها و فعالیتهای کانون در دهه کرامت پرداخت.


حجه الاسلام نورمحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند و سرهنگ پاسدار نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که در فضیلت دهه کرامت و ترویج فرهنگ و معارف رضوی به ایراد سخن پرداختند.
در این جشن از شرکت کنندگان حاضر در مراسم که نامشان رضا و معصومه بود با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.مدیحه سرایی،قرائت اشعار و پذیرایی از شرکت کنندگان از دیگر بخش های این برنامه که به همت خادمیاران رضوی شهرستان دماوند برگزار شد به شمار می آیید.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران رضوی برگزار شد؛جشن میلاد حضرت معصومه(س) در هیأت خدام الرضا(ع) در شهرستان دماوند

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *