روایتی از برافراشتن پرچم امام رضا(ع) در عملیات کربلای ۵

همزمان با دهه کرامت و برگزاری آیین دیدار باخانواده معظم شهدا در شهرقدس ضمن تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا، خاطراتی از اهتزاز پرچم امام رضا علیه السلام روایت شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان  تهران ، خادمیاران رضوی شهر قدس در دومین روز از دهه کرامت در معیت پرچم متبرک امام رضا علیه السلام با خانواده معظم شهدا دیدار و از مقام شامخ شهدای گرانقدر تجلیل کردند.

قدرت‌اله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس طی این دیدارها اظهار داشت: مادران و همسران شهدا گنجینه‌ای از ایثار هستند و زحمات ارزشمند و بسیاری در دوران دفاع مقدس کشیدند و همه ما مدیون آنها هستیم.

علی عزیزی مسوول کانون زیارت و از جانبازان دوران دفاع مقدس به روایتی از عملیات کربلای ۵ اشاره کرد و گفت: این عملیات مهم در منطقه شلمچه طراحی و انجام شد و اولین منطقه‌ای که به دست توانمند رزمندگان افتاد در منطقه ۵ ضلعی توسط لشکر ۲۱ امام رضا علیه السلام بود.

وی ادامه داد: اولین پرچمی که در این منطقه به اهتزاز درآمد، پرچم گنبد بارگاه امام رضا علیه السلام بود و خاطرات بسیاری برای شهدا و رزمندگان همراه داشت و نیروی مضاعفی بر آنها ایجاد می‌کرد و این پرچم خیرات و برکات بسیاری همراه دارد.

طی مسیر حرکت در محلات مردم دلداده و شیفته حضرت با دیدن پرچم متبرک رضوی اشک شوق زیارت ریخته و التماس دعا از سفیران امام مهربانی‌ها داشتند.

خانواده شهدا ضمن ابراز محبت به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام، دست به دعا گشوده و همراه با شکر پروردگار و دعا برای فرج امام زمان(عج) و شفای بیماران، از این اقدام خادمیاران قدردانی کردند.

این دیدارها همراه با ذکر صلوات خاصه، مداحی و روایتگری خادمیاران رضوی و اهدای بسته‌های تبرکی همراه بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  روایتی از برافراشتن پرچم امام رضا(ع) در عملیات کربلای ۵

مطلب پیشنهادی

همزمان با دهه کرامت صورت پذیرفت ؛ برگزاری کرسی تلاوت رضوی با حضور قاری بین المللی

کرسی تلاوت رضوی به مناسبت دهه کرامت با حضور قاری ملی و بین‌المللی سید محمد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *