به همت خادمیاران رضوی انجام شد: ترویج محبت اهل بیت (ع) با برپایی محافل خانگی در منطقه ۶ تهران

خادمیاران رضوی در منطقه ۶ تهران با برپایی محافل خانگی و اجرای مراسم عزاداری به همراه کلاس های تدبر در قرآن، قرائت زیارت عاشورا، قرائت حدیث کساء، بیان حکایات و روایت نهج البلاغه ترویج محبت اهل بیت(ع) را میهمان خانه ها کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، هم زمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۶ تهران اقدام به اجرای طرح محافل خانگی با برگزاری مراسم عزاداری به همراه کلاس های تدبر در قرآن، قرائت زیارت عاشورا، قرائت حدیث کساء، بیان حکایات و روایت نهج البلاغه ، کلاس مهارت های زندگی و…کرد. نجم آبادی مسئول کانون بانوان و خانواده منطقه ۶ تهران هدف از برپایی محافل خانگی را در بین جمعی از بانوان زینبی منطقه ی ۶ تهران ، تعلیم وتربیت و تدبر بانوان در قرآن ، نهج البلاغه و سایر کتب ادعیه دانست و گفت این آموزش ها نقش بسزایی در فرزند آوری و تربیت هر چه بهتر کودکان و نوجوانان دارد و موجب می شود محبت اهل بیت(ع) را در دل داشته و به دستورات قرآن عمل نمایند.
وی در ادامه افزود؛ مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ، قرائت زیارت عاشورا و حدیث کساء ، سخنرانی توسط اساتید مختلف با محوریت نهج البلاغه و بیان حکمت ها و روایات ، آموزش مهارت های زندگی براساس آیات و روایات در منزل خادمیاران و مساجد مختلفی همچون مسجد سادات ، مسجد کمیل ، مسجد مهدیه از جمله مراسمات برگزار شده در ایام محرم می باشد .
نجم آبادی به همکاری در غرفه کودکان در پارک قزل قلعه اشاره کرد و گفت این غرفه توسط مسجد ریحان در پارک قزل قلعه برپاشده بود که بانوان خادمیار با توزیع آجیل مشکل گشا و هدایا برای دختران خردسال و ارائه بروشور جهت ازدواج آسان و فرزند آوری برای خانواده ها اطلاع رسانی کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران رضوی انجام شد: ترویج محبت اهل بیت (ع) با برپایی محافل خانگی در منطقه ۶ تهران

مطلب پیشنهادی

پرچم متبرک رضوی در جمع عزاداران شهادت امام صادق(ع) منطقه ۲۱

پرچم متبرک رضوی مجلس عزاداران شهادت شیخ الائمه امام صادق علیه السلام، تهرانسر را متبرک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *